Farmasi Keratin Balance Serisinden Şampuan

Güneşsiz bir Ankara sabahından merhaba :) Farmasi ürünlerini yakından tanımaya çalıştığımı sıkça dile getiriyorum.Yine bir Farmasi ürünüyle başbaşayız.Tam yorum hakkına sahip olmak için bitmesini bekledim.Hemen başlayalım mı incelemeye ?

Günün yardımcıları Vanilyalı oda kokusu ve limonlu mum :) 
Bu seride aslında saç bakım maskesi ve saç bakım spreyi var.Eminim çoklu kullanımda etkisi daha farklıdır.Ancak ben ilk olarak şampuanıyla başladım.
Likit Keratin ile zenginleştirilmiş şampuan,yıpranmış zarar görmüş zayıf saçlar için kullanılıyor.Benim saçlarım da aynen boyalardan zarar görmüş,yıpranmış olduğu için sanırım gayet iyi geldi.
Etkili sonuç için saç kurutma makinesiyle kurutmanız gerekiyor.Saçlarımı inanılmaz yumuşattı.Ve ilginçtir ki normalde bu şampuandan büyük şampuanları 2 hafta da bitiriyorum.Ancak bu ürünü 1 aydır kullanıyorum.Ben biraz fazla kullanırım yani normal şampuanlama yapanlara eminim 2 ay falan gider.
Hoş bir kokusu var.Keratinin ağır kokusu yok.İçeriği de gayet temiz.Saçlarımı yağlanmasını azatlmasını da ayrıca sevdim.
Ayrıca düzleştirme etkisi de bulunuyor ve bu konuda da gayet başarılı.Bittiği için üzüldüm desem yalan olmaz.
Fiyatı ise 17 TL civarı genelde tabi aralıklı olarak değişiyor.Ancak gerçekten parasını hakediyor.
Fiyatı biraz yüksek ama Farmasi satış danışmanı olarak daha uygun fiyata alabilirsin.


Şimdilik hoşçakalın,bir sonraki yazıda görüşmek üzere :) 

Yorumlar