Watsons Biralı Şampuan

Merhabalar,son günlerde iyice tembelleştim.Yazılarımın saatleri baya bir aksadı.İnanın huzursuz oluyorum yazı yazmadığım zamanlarda :) 
Bugün güzel telaşımız vardı ondan geç kaldım.Balayına gidiyoruuuzzz :) Vizenin çıkmasını bekliyorduk ve güzel haberimizi aldık cumartesi günü gidiyoruz.Tur şirketine gidip detayları öğrendik veee karşınızdayım :)
Sizlere şu an bitmek üzere olan ve hemen yedeklediğim hayatımın şampuanından bahsetmek istiyorum.
Hemen başlayalım :)
Biranın saça çok iyi geldiğini,hatta bir çok ünlünün bakım olarak uyguladığını biliyordum.Ancak biralı şampuanı ilk defa denedim.Veee çok çook beğendim.
Şampuanlara servet ödemiş biri olarak bu ürünü neden bu kadar geç fark ettiğimi hala sorguluyorum.
Saçlarım fazla işlem görmüş platin sarı röfleli :) Sarının bedeli saçınıza elveda demektir.Saçlarımın dalgaları çok güzeldi ama öyle bir hale gelmişti ki illa düzleştirmem gerekiyordu.Yani o saçlarla dışarı çıkmama imkan yoktu.Ama biralı şampuanı kullanmaya başladım veee 1 haftanın sonunda hemen hemen eski güzel dalgalarım benimleydi.
Hatta yanında kullandığım diğer bakımları durdurdum 1 hafta tam etkiyi anlayabilmek için.Ancak sonuç beni şaşırtmadı.Gerçekten de saçlarımı onaran şampuanmış.Tek başına bile gayet başarılı.
Tek sorunu zor köpürüyor.İlk kullanımda şaşırıyorsunuz.Resmen 2. şampuanlamayla birlikte köpürüyor.Sebebini anlamış değilim.
Pompalı şişe gayet kullanışlı.
Eminim aklına bira kokusu gelmiştir.Merak etmeyin alakası yok.Normal şampuan gibi kokuyor.Hatta aslında baya hoş bir kokusu var.
Saçımın eski gücünün yerine gelmesi,dökülmesinin azalmasının ve muhteşem parlaklığı biralı şampuan sayesindedir.
Yağlı bir saç yapım vardı.Artık daha az yağlanıyor saçım.Yani şampuanlara servet ödemektense bu 6.50 TL'lik Biralı şampuanı almanızı tavsiye ederim.
İşte saçımın güzel dalgaları :) 
Sırada Biralı cila var onu da deneyeceğim.
Şimdilik hoşçakalın.


Yorumlar