Lady Speed Stick

Merhabalar,yıllarca kullandığım bir ürünü sizlerle paylaşmak istedim.Çok severek kullandım.Kaç tane bitirdiğimi hatırlamıyorum.Bir ara deodorantlara takmıştım ve bırakmıştım.Ancak geçenlerde alışveriş sırasında gözüme takıldı vee resmen beni alll diye bağırınca aldım :) 
Hemen inceleyelim emektarımı..
Sabun olanları da kullandım yıllarca ama en güzeli jel olanları.Hem daha rahat kullanımı.Hemde bence daha etkili.
Gerçekten 24/7 etkili bir ürün.Kokusu muhteşem.Ben ki çiçek kokularını sevmem aslında ama uzun yıllar severek kullandım.
Bu şekilde minik minik delikleri var.Çevirdikte jel çıkıyor.Uyguladıktan sonra ne zaman uyguladığınızı unutuyorsunuz.Ter kokusuna elvedaaa.. 
Hem uygun fiyatlı,hem de etkili bir ürün arıyorsanız kesinlikle tavsiye ederim.
Genelde kozmetik marketlerin hepsinde bulunmakta olan ürünün fiyatı 6 TL civarıdır.
Bir sonraki yazımda görüşmek üzere,şimdilik hoşçakalın..

Yorumlar