Maybelline Newyork Affinitone Fondöten

Merhabalar,bugün sizlere uzun zaman önce kullandığım ama son dönemlerde tekrar kullanmaya başladığım,hatta bugün biten fondötenimden bahsedeceğim.
Bilmiyorum dikkatinizi çekti mi rengimin adı bile Vanilla Rose :) Yine vanilya yine vanilya..
Aslında bu kadar çabuk bitmezdi ama şişesi sağolsun,az alma şansınız yok dökülüveriyor.Pompalı bir şişe lazım bu ürüne.Bir tane daha yedeğim var ona geçeceğim ama onu pompalı bir şişeye aktaracağım.
Genel olarak çok başarılı bir ürün.Mat bitişleri seviyorum.Pudralı gibi sanki,arkasında taze bir güzellik oluşturduğundan bahsediyor ancak taze güzellik matlıkla olmaz :) 
Şahsen ben mat bitişi sevdiğim için bana uygun bir ürün.Ancak arkasını okuyup alanlar bu konuda aldanır.
Kapatıcılığı inanılmaz.Altına herhangi bir kapatıcı uygulamanız bile gerekmiyor.Ve ten rengimle bu kadar örtüşen bir ürüne daha önce rastlamamıştım.
Benim keşfettiğim bir özelliği var ki bu beni çok mutlu etti.Ürünü kullanmadan önce yüzümde sivilceler vardı.Ardı ardına 3 gün kullandım ve sivilcelerimin de zamanla yok olduğunu fark ettim.
Matlığı fotoğraftaki gibi.Bundan sonra farklı bir ürüne yönelmem herhalde.Farklı miktarlar vererek aldığım diğer markaları bile solladı.Çok başarılı bir ürün bence.16 17 TL ye bulabileceğiniz belki de en güzel fondöten.
Bence mutlaka şans verilmesi gereken bir ürün.

Yorumlar