Watsons Avokadolu Saç Bakım Maskesi

Merhabalar,bugün sizlere yeni tanıştığım bir üründen bahsedeceğim.Biralı şampuan sevdamı artık bilmeyen yok herhalde ama yine hatırlamak isteyene buyurun.
Watsons'ın kendi ürünlerine ayrıca bir zaafım var bir çoğunu mutlaka denemişimdir.Ve daha da fazlasını denemeye hazırım.
Ben saç bakım maskelerini çok kullanıyorum aslında ama 1 buçuk aydır kullanmama rağmen acak yarılayabildiğim bu maske beni şaşırttı.Neden mi? Daha fazla olan maskeleri bile çok kısa sürede bitirdim.
Avokadolu ama maalesef ben avokado kokusu alamadım.Hiç problem değil harika bir kokusu var zaten.
Ben rengini de yeşil bekliyordum beyaz olduğunu fark edince şaşırdım.Çok yoğun yapıda saçımı şampuanladıktan sonra diplerden uzak tutarak bu maskeyi uyguluyorum.3 4 dakika bekledikten sonra güzelce yıkıyorum.Aslında en zahmetli kısım bu çünkü zor arınıyor.Yani arındı sanıp duştan çıktığınızda saçınızı sertleştirdiğini hissediyorsunuz.Ama öyle bir şey yok aslında bende bu hatayı yaptım.Doğru arındırmadığım için sorun yaşadım.Bu konuya dikkat.
Etkisi ve kokusu kalıcı.Saçlarım yumuşacık sayesinde.Parfüm gibi günler sonra bile saçınızda kokusunu hissedebiliyorsunuz.
Ayrıca saça hacim vermesi de gayet başarılı.
Aşık olunacak bir kokusu var.Şu an kokluyorum sürekli.
500 ml ve fiyatı da genelde 7 8 TL.Bu fiyata bu performansta bir ürün bulmanız imkansız gibi.
Çok severek kullanıyorum,diğer çeşitlerini de deneyeceğim.
Şimdilik hoşçakalın,bir sonraki yazıda görüşmek üzere...

Yorumlar