İnstagram Günlükleri 3

Merhabalar,bakalım bu hafta neler paylaşmışım İnstgram hesabımda :)
Biraz fazla paylaşım yaptığımdan hemen başlayalım.
Deborah jel ojem :/ Uçlarını görüyorsunuz bu beni çok rahatsız etti.Ancak fotoğrafın en güzel kısmı Cindy Lou ya kavuşmuş olmam :)
Doğumgünü var dediler gittik ve makyajım da böyleydi.Aslında çok hafif gibi dursa da kryolan makyaj malzemelerimi kullandım.Göz makyajımda ise The Balm'ın Nude paletini kulandım.Ama bence yine de masum bir makyaj oldu :)
Doğumgünü kızı ve Olcit ve Onur :)
Her kızın evinde olması gereken bir ürün.Gördüğünüz yerde yedeklemelisiniz hatta.Ojelerimizi atmıyoruz artık.
Sarımsak özlü tırnak güçlendirici :) Çok sevdim.Son günler favorim oldu kendisi.Yazısı yakında sizlerle olacak.
Tam bir hayal kırıklığı.Deborah jel oje.Sürdüğüm günün ertesi günü hali buydu.Uçlardan açıldı.Keşke 1 gün bekleyebilseydi.Sevmedim,sevemedim.

Beni yakından tanıyanlar bilir ben kefiri çok severim.Aslında evde kendimiz yapsak daha faydalı ama kim uğraşacak onunla di mi :) Ama aklınıza geldikçe içmenizde fayda var.Sindirim sistemini düzenliyor ve bağırsaktaki bakterileri yok ediyor.Bence de inanılmaz lezzetli.Ama herkes sevmez sevemez.Bende ilk başlarda zorlanırdım ancak artık vazgeçilmezim oldu.

Sadece kendinisi kullandım.Bilmiyorum belki şampuan ve saç kremini kullansam sonuç değişir miydi ancak sevmedim.Sebebi ise bahsettiği gibi ışıltı vermemesi.Yani bu ambalajı bu kadar abartılı,ışıl ışıl yaparsanız bizde aynı performansı üründen bekleriz.Ancak alakası dahi olmadı.
Yesimdedi sayfası Facebook'ta da sizlerle.Beni hala takip etmiyorsanız yazık ediyorsunuz :)
Geçenlerde eşim ve Olcay'la yemek yiyelim dedik.7. caddedeki Kasap Döner diye harika bir mekan keşfettik.Menüsü çok ilginçti ve ürünleri de inanılmaz lezzetli.Yolunuz düşerse kesinlikle tavsiye ediyorum.

Gratis indiriminden bana düşen Wet'n Wild ürünleri.En kısa zamanda denenip yazısı blogda paylaşılacak :)
Islak havlulara bayılıyorum.Şunun şirinliğine bakın.Tam da stoklarım bitmişken çok iyi geldi.
Üşüdüm ben :) Çok şirin değiller mi ?Annemden çalmıştım iyi ki çalmışım.
Bebak Bademli el ve vücut kremi :) Çok çok sevdiğim bir ürün.İlk olarak bu boy ile tanışmıştık kendisiyle.Şimdi bu boydan kaç tane bitirdiğimi dahi hatırlamıyorum.Tam boyları zaten bolca mevcut.Çok severek kullanıyorum.
Dalan D'olive bizim oraların zeytinyağı beni çekti bu üründe.Yine severek kullandığım çanta boyu bir ürün.Bitmek üzere şu anda tabi.Tek sevmediğim yönü fazla akışkan bir yapısı var ve emilimi biraz uzun sürüyor.Ancak kokusu muhteşem,nemlendirmesi çok başarılı.
Yenilerde uyguladığım oje :) Numarası yok silinmiş.Ancak ben tırnaktaki duruşunu çok seviyorum.Tam beyaz oje ile çok güzel duruyor.Benim kullandığım beyaz biraz daha açık ve tam belli edemedi kendisini oje.Baş parmağımda ise zaten simli bir oje vardı altında silmeyi unutunca üstüne bu ojeyi uyguladım ve astarsız nasıl durduğunu görmeniz için 2 farklı şekilde kullanmış oldum.Gün ışığında görmeniz gerek bu ojeyi.Eğer ışıltıyı seviyorsanız kesinlikle sahip olmanız gereken bir oje.
Dibini görmek bu olsa gerek :) Bu anlarda çok mutlu oluyorum.Aldığım ürünlerin boşa gitmediğini görmek güzel bir duygu.
Vee son olarak bu güzel günümüzün yeni fotoğrafı.Ben çok beğendim.Sizlere bu fotoğraf ile veda ediyorum.Bir sonraki yazımda görüşmek üzere hoşçakalın :)


Yorumlar