Neutrogena Likit Yüz Yıkama Jeli

Merhabalar,bugün sizlere sevdiğim bir yüz yıkama jelinden bahsedeceğim.
Şimdi ne yalan söylüyeyim her gün üşenmeden cildimi temizleme jeli ile yıkıyorum desem buna başta kendim inanmam.Evet yapılması gereken bir uygulamadır,keşke üşenmesek yıkasak ama genelde herkes benim gibi üşenir.
Neyse benim yıkma jelleriyle pek aramda yoktur zaten.Ben buna bir çözüm buldum.Yıkama jellerini duşta yanımda tutuyorum ve kullanımımı arttırıyor.Zaten hemen hemen her gün duş aldığımı düşünürsek ee elimin altındayken kullanayım bari diyorum :) Bu sebeple şişe biraz yıpranmış görünüyor zaten :)
Bu arada baykuştan da bahsetmeden edemeyeceğim.Benim baykuşa ayrı bir ilgim var.Hani herkes sevmiyor ya ben illa seveceğim.Yok o kadar da değil de ayrı bir sempati duyuyorum.Evimin her köşesinde eşimin izin verdiğince ,çünkü kendisin baykuş sevmez,baykuş aksesuarları var.
Şimdi gelelim yüz yıkama jeline,dediğim gibi geçen yıl alıp kutusundan yeni çıkardığım bir ürün,duşta yanıma alarak kullanımını arttırıyorum.Yumuşak bir temizlemesi var.Yani cildinizi germiyor,sanki hem besliyor,hem temizliyor gibi.Severek kullanıyorum.
Cildimi gerçekten güzel temizliyor.Bazen cilt makyajımı sadece bu ürünle temizliyorum,bence sonuç gerçekten muhteşem.
Adından da anlaşılacağı gibi likit bir ürün ancak çok fazla akışkan değil,zaten pompalı şişesi sayesinde zorluk çekmiyorsunuz.3 pompa ile tüm cildimi temizliyorum.
236 ml olan ürünün kapak ömrü 12 aydı sanırım.
Benim alışık olmadığım bir durum var sadece parfümsüz :) 
Ben koku delisiyim ya güzel koksun isterdim.Yani güzel koksun derken parfüm gibi güzel koksun.Yoksa çok kötü bir kokusu yok.Hatta bence kokusu yok.
Tüm market ve kozmetik marketlerde bulabileceğiniz ürünün fiyatı ise 19 TL civarıdır.


Yorumlar