Palmolive Çikolata Tutkusu

Merhabalar,ne zamandır bu yazı aklımdaydı ancak sanırım bunun adı üşengeçlik yazamadım.Ama üşengeçliğimi kırdım ve şimdi sizlerle bu güzel yazıyı paylaşıyorum.Ürünlerin yazısını yazarken genelde yanımda olmaz ama bu duş jeli burnumun dibinde şu an hem kokluyorum,hem yazıyorum.
Tatlı kokulara bayılırım.İlk olarak bu serinin Vanilyalısını annem keşfetmişti.Bizde eşimle çikolatalısını keşfettik.Muhteşem bir koku.Yiyesim geliyor :) Hayır herşeyi geçtim kıvamı da koyu erimiş çikolata gibi :)
Kakao çekirdeği özleri ve çikolata aromasıyla zenginleştirilmiş kremsi yapılı bu harika duş jelini alıp dolapta bile beklemekten imkansız.Şu an farklı bir duş jeli kullanıyordum ama resmen kokusuyla beni çağırdı ve ikisini bir arada kullanmaya başladım :) Bir şu an kullandığım duş jelini kullanıyorum bir de çikolata tutkusunu kullanıyorum.
Yarım litre ama bize ne kadar dayanır bilmiyorum.
Body Butterlar normal duş jellerine göre daha koyu kıvamlılar ve nemlendirme özellikleri yüksek.Ayrıca parfüm gibi vücuda yapışıyor kokuları.
Bence tek eksi yönü köpürmemesi.Köpürmeyince sanki temizlemiyor gibi geliyor insana.Biraz uğraşmak gerekiyor ama bu güzel kokuya değer :)
Benim gibi koku takıntınız varsa mutlaka denemelisiniz.Tüm market ve kozmetik marketlerde bulabilirsiniz.
Bir sonraki yazıya kadar şimdilik hoşçakalın..

Yorumlar