Loreal Elseve Arginine Direnç Dökülme Karşıtı Şampuan

Merhabalar,bugün size Elseve'nin dökülme karşıtı şampuanından bahsedeceğim.Maalesef benden geçer not alamadı :/ Neden mi ?
Ben şampuanda genel olarak çok beklenti içine girmem ama bu ürünün reklamları olsun bloglardaki övgüleri olsun beni biraz beklenti içine sokmuştu.
Aslında genel olarak saçı temizlemesi gayet başarılı.Kokusu fena sayılmaz.Nemlendirmesi de gayet iyiydi.Ancak bu şampuan benim saçıma ağır geldi.Çok dökülmez saçlarım ama bu şampuan ile saçlarım dökülmeye başladı.
Ayrıca saçımda neredeyse hiç oluşmayan kepek bu şampuanla kendini gösterdi ve ben benim saçımı sevmediğini düşünüyorum.Çok şampuanla sorun yaşamam ancak bu şampuan beklentilerimi karşılamadı maalesef.Kullanan memnun kalanlar da duydum,okudum ama ben maalesef sevemedim.
Elseve'in hemen hemen tüm serilerini denemişimdir ve hepsinden memnun kaldım.Tek barışamadığım ürün olarak yesimdedi tarihine geçti ürün :/ 


Yorumlar