Yves Rocher Detox Etkili Temizleme Serisi

Başlığa bakınca serinin tüm ürünlerinden bahsetmek gerek ancak bende serinin diğer ürünleri olmasına rağmen sadece 2 tanesini şu an aktif olarak kullanıyorum.Ve 2 üründen bahsedeceğim sizlere..
Öncelikle seri hakkında bilgi vereyim sizlere.Detox etkili temizleme serisi ürünleri.Genel özellikleri toksinlerden arındırıcı ve cildi canlandırmasıdır.İçerikleri 3 çay ile paylaşılıyor.Bunlar;beyaz çay,yeşil çay ve madagaskar çayı.
Şişeleri geri dönüşümlü plastik bu özelliğini çok sevdim.Yves Rocher'i doğaya sevgisinden dolayı daha çok sevmeye başladım.
Gelelim ürünlere ben şu an aktif olarak ikisini kullanıyorum.İlk olarak temizleme suyundan bahsedelim.
Toksinlerden arındırıcı cildi canlandıran makyaj temizleme suyu.Bu ürünün diğer temizleme sularından farkı 3 etkili olması sanırım.Yani 3ü bir arada bir ürün,yüz,göz ve dudak makyaj temizliği için kullanılabiliyor.
Ağır parfümlü bir kokusu yok içeriğindeki Misk gülü yağının kokusunu hissediyorsunuz genelde.
Gözüme dahi kaçtı herhangi yanma,kızarıklık oluşturmadı.Çok çok severek kullanıyorum.Üstelik suya dayanıklı makyajı bile zorlanmadan tek hamlede temizliyor.
200 ml şişe ancak benimki şu an 80 90 ml kalmış durumda.Zaten 6 ay kapak ömrü var dikkatli kullanılmalı.
Şu an %20 indirimde yani 29.90 yerine 23.90 a alabiliyorsunuz.

Diğer ürün ise Toksinlerden arındırıcı yorgunluk izlerini silen temizleyici tonik.Genelde cildimi temizledikten sonra uyguladım ve inanılmaz bir rahatlama sağladı.Sanki cildimi ferahlattı.
İçeriğinde yeşil çay ,beyaz çay,madagaskar çayı,organik papatya suyu ve nane suyu bulunuyor.Daha çok papatya suyunun kokusu aktif olarak hissediliyor.
Diğer toniklere göre daha koyu kıvamlı.Uyguladıktan sonra nemlenme,serinlik ve ferahlık hissediyorsunuz.Bazen nemlendirici bile sürmeyi unutuyorum ardından ancak herhangi bir kurutma yapmıyor.Genel olarak sevdiğim bir ürün oldu.Sanırım sürekli tercih edebilirim.
Şu an %20 indirimde yani 29.90 yerine 23.90 a alabiliyorsunuz.
Serinin diğer ürünleri makyaj temizleme mendili,temizleme sütü ve yıkama köpüğü.Diğerlerini de kullandıkça paylaşacağım.Şimdilik hoçakalın,bir sonraki yazımda görüşmek üzere...

Yorumlar