Nivea Normal Saçlar için Şampuan

Merhabalar,şunu fark ettim ki son dönemlerde en çok şampuan tüketmişim.Beğenmediklerim oldu mecbur farklı ürünlere geçtim.Evde stok çoook :) 
Türkiye'de olup olmadığını bilmiyorum.En azından ben görmedim ama Budapeşte'de Nivea'nın şampuanını görünce 2 şer şişe aldım :) Biri bitti tabi :) Eşimle ortak kullandık.Türkiye'de bulursam kesinlikle yedekleyeceğim bir ürün oldu.Kokusu muhteşem,saçlarımı çok güzel hacimlendirdi ve sakinleştirdi.
Saçımın yağlanmasını geciktirdi.Ve saçlarım daha sağlıklı görünüyor.Daha yumuşak ve hacimli.
Keratinli olmasına rağmen keratinin keskin kokusu yok.Aksine o bildiğimiz Nivea kokusu var.12 ay kapak ömrü var ama bize 1 ay yetebildi.Bu 2. şişe diğer şişe bitmek üzere.
Saç kremini de aldım ancak henüz onu deneme fırsatım olmadı.Denediğimde kesinlikle blogda yazısını paylaşacağım.Şimdilik hoşçakalın,bir sonraki yazıda görüşmek üzere...

Yorumlar