8 Mart Dünya Kadınlar Günü Hediyelerim

Merhablar,hediyeleşme etkinliğindeki 2. eşim sevgili Zerrininturuncusu arkadaşımın bana yolladığı paketi paylaşacağım sizlerle..Bence sayfasına gözatın ben hediyeler öncesi incelemeye girdim yazıdan yazıya atlamış buldum kendimi tüm yazıları birbirinden güzel : )
Notlarına bayıldım zaten.Ben kısa bir not yazmıştım,onu da unutuyordum heyecandan son dakika yazdım :( 

Bu da diğer notları iyiki bayanız iyiki bloggerız bayıldım bu nota :) 

İşte benim birbirinden güzel hediyelerim..Bardağımla Green Tea Lattemi içtim bile :) İnanılmaz lezzetliydi.
Törpülere ve far paletine bayıldım renkler tam benlik :) Manikür setini bir alışverişim sırasında görmüştüm almamıştım,kalbim temiz benim ya :) Artık beniiimmmm :) 
Küpelere ise bayıldım..
Mumlar benim favorim oldu herhalde :) Mum hastalığım malum artık her yazımda haykırıyorum :) 
Çok güzel bir ruj gördüm oralarda..Tam da benim sevdiğim renklerden..
Veee ojeeeeee :) 700 ojenin içinde en değerlisi olacak ...
Sevgili blogger arkadaşıma çok çok teşekkür ederim..Bu güzel etkinlik sayesinde onu tandığıma çok çok memnunum :) 

Yorumlar