Meşhur Sudocrem

Merhabalar,sürekli bloglarda okuduğum ama geç aldığım bir ürün ile karşınızdayım.Alalı uzun zaman oldu ama deneme aşamasındayım.Şimdi daha sağlıklı yorumlarla karşınızdayım.
Aslen bebek bakım kremi olan bu ürün bloggerlar arasında sivilceler için kullanılan bir krem haline gelmiş.Bende denemesem olmazdı di mi ama :) 
Evet bilindiği gibi kesiklerde,egzamada,güneş lekelerinde,aknelerde ve yatak yaralarında iyi geliyor.Akne üzerinde denedim hafiflettiği kesinlikle doğru.
Küçük bir mucize kendisi,çok severek kullanıyorum.Hatta her sorunda kullanıyorum.Cilt lekelerinde işe yaradığını da fark ettim.Sanki rengini açıyor..
Yakından bakacak olursak,koyu kıvamlı maske gibi body butter gibi bir yapısı var.Kokusu herkes tarafından sevilmeyecek türde farklı bir koku sanki ilaç gibi :) Yüzüme uyguladığımda lokal uygulamıyorum,tüm yüzüme uyguluyorum bembeyaz geziyorum :) Tam anlamıyla emilene kadar beyaz beyaz duruyor :) 
1 hafta da yavaş yavaş cilt kusurlarımı yok ettiğini fark ettim.Kesinlikle bittikçe alacağım bir ürün.
Tüm eczanelerde bulabilirsiniz.20 TL olan bu ürüne bence şans verin :) 

Yorumlar