Pronail Keratinli Manikür Seti

Merhabalar,Pronail ile ilgili bir kaç yazı gördüm bloglarda ancak nerede satıldığı hakkında ne yazık ki herhangi bir bilgiye rastlamamıştım.Migros'ta alışveriş sırasında kasa önünde Pronailleri görünce attım sepete :) İnstagram'dan yayınlamıştı bir de blogda ayrıntılı yazısını paylaşmak istedim.Hadi inceleyelim nasılmış bu manikür seti ?

Ben zaten manikürümü evde kendim yapıyorum ve çok da eğlenceli buluyorum.Ama sıcak suyu ayarlama kısmında bekleme kısmında hep sıkılıyordum.Bu ürün özellikle suyla işimiz olmadığı için çok çok sevdiğim bir set oldu.İçinde neler varmış bakalım :) 


İçerisinden çıkanlar ise ; Törpü (ben kendi farklı bir törpümü kullandım bu törpüyü de sonra kullanmak üzere ayırdım :) 
Manikür&Pedikür kremli eldiven ( ki kokusuna bayıldım)
Tek kullanımlık havlu(baya ince bir havlu)
portakal çubuğu (evet kullandım)


Uygulama ise fotoğraflarda gördüğünüz gibi ..Hemen uygulamaya başlayalım..


Önce katlı eldiveni bu şekilde açıyoruz ve ellerime özellikle parmak uçlarına masaj yaparak eldiveni giyiyoruz..


Gördüğünüz gibi hafif losyon kıvamında keratinli kremli eldiveni havlu ile de sararak 7 dakika bekletiyoruz.


Eldivenleri parmak uçlarını keserek açın,portakal çubuğuyla tırnak etlerini itiyoruz.

Sonrasında et pensi ile ölü derileri kesiyorum.Sonrasında fazlalık kremi ellerime yedirerek manikürümü sonlandırıyorum bakalım sonuç nasıl olmuş ?


İşte böyle bir sonuç elde edeceksiniz hem çok vaktinizi almıyor hemde salon manikür keyfini evinize taşıyorsunuz.Migroslarda bulabileceğiniz ürünün fiyatı 8.90 TL..







                                         Bu da benim hazırladığım pronail videosu :) Hoşçakalın..

Yorumlar