İnstagram Günlükleri #8

Merhabalar,yine İnstagram Günlükleri yazısı ile karşınızdayım normalde her haftasonu yayınlardım ama niyeyse üşendim ama ne kadar gecikirse o kadar fotoğraf çoğalıyor bu sebeple hemen yazmayı planladım.Son zamanlarda İnstagram adresimde neler paylaşmışım acaba ?



Gratis beni alışverişe çağırdı bende gittim :) Puan kullanmayı çok seviyorum :) 


Nail Art denemeye çalışmalarım :) Fena olmadı aslında tırnağımdaki ojenin biraz harekete ihtiyacı vardı bende silmeden onu canlandırdım : )


Kağıt maskeleri sevmiyorum pek ama Sephora'nın kağıt maskesini sevdim cildimi rahatlattı resmen :) Görüntü kötü olabilir ama sonuç güzel :) 


Son 1 haftadır nezle peşimi bırakıyor bildiğiniz gibi bende bu sırada bebeklerimi daha düzenli hale getirmeye çalıştım o sırada tabiki dayanamayıp fotoğrafını paylaştım :) 


İncir Reçeli 2 yi izledim geçenlerde bu cümle yüreğimi dağladı resmen :) Çok insancıl çok duygusal geldi bana ..



Bu minnakları gördünüz mü siiizz :) H&M 'in güzel allıkları kullanmaya kıyamıyorum adeta :) 
Türkiye'ye gelmemiş henüz sanırım gelince saldırın kızllaaarrr :) 



Son zamanlarda ev hanımlığında hızlandım,efsaneleştim hatta :) Nescafeli puding yaptım içine de bebek bisküvisi hmmm tadı muhteşemdi :)




Magnetik ojeleri seviyorum.Bir de hepsinde aynı deseni tutturabilsem :( 



Migros'ta alışveriş sırasında bu minnoşları buldum :) Nasıl sevindim anlatmam,tabiki hemen kullandım ve bayıldım.Ayrıntılı yazısı blogda olacak yakında ve minnak bir video da aşağıda : )



Yedek Fondötenlerim :) En yakın zamanda kullanacağım onları :) 


Maske yetmeyince bennn :) Tester bir maske deniyordum ve maske yüzüme yetmeyince böyle komik bir fotoğraf çıktı ortaya : )


Yeni ürünler denemeyi çok severim bilirsiniz,bu minnaklar yılbaşı setinden çıkmıştı.Şimdilerde bunları deniyorum yakında yazısı blogda olacak :) 


Sıra Videolarda ..




Öğle yemeğim bu aralar,bol bol salata tüketiyorum : )






Bu da benim tırnak bakımım,özellikle sürekli kırılan,kat kat soyulan tırnaklara tavsiyemdir.





Bitenler yakında yazısı blogda olacak ama ne çok ürün bitirmişim yine :( Yazarken çok yoruluyorum :( Haftalık mı yazsam diye düşünmüyor değilim :(




Evet Pronail Keratinli Manikür setinin uygulaması :) 


Bir İnstagram günlüklerinin daha sonuna geldik.Umarım sıkılmadan okumuşsunuzdur.Anlık paylaşımlarım için İnstagram adresim:Yesimdedi  :) 

Yorumlar