İnstagram Günlükleri #9

Merhabalar,bakalım Yesimdedi İnstagram sayfasında neler paylaşmış :) Son zamanlarda neler yapmışım hesabımı takip etmeyen,edemeyenler için üzerinden geçelim.


Manikürümün vazgeçilmezi dudak çantam ve mum :) Mum bana huzur veriyor,manikür de yapmayı sevdiğim şeylerden olunca tam huzur kaynağım şu fotoğraf : ) 
(Bir de eşim,ailem benim en büyük huzur kaynaklarım :) 


Evet bir krem biter bir diğerine başlanır adlı çalışmam :) Aynı marka farklı ürünler Midnight Recovery eye dan daha çok sevdim yeni kremi,göz altı morluklarımı gözle görülür şekilde azalttı.


Yeni buluşum,ayva çekirdeği kremim :) Çok severek kullanıyorum.Hakkında detaylı bir yazı hazırlıyorum,yakında blogda olacak..



Yine ben yine bir pazar günü yine alışveriş vee yine şapşik bakışım :) Bu bakışımı başka türlü tarif edemiyorum :) 
Bu fotoğrafta yüzümde sadece cc krem,allık ve pudra var 0 göz makyajı :) Ne kadar maskara sürmüyorum diye kendimi çıplak hissetsem de alıştım sayılır..


Ojenin rengini bayıldım.


The Body Shop un bir nemlendiricisi bitti bir diğerine geçtim şekil A daki gibi :) 
Bu fotoğrafta en çok tırnaklarımı sevdim ben ne alaka bilmiyorum..


 Flormar Mirror serisinden bir oje :) 



Fresh'n Soft markasının gönderdiği bu cici ürünü deniyorum şu an şimdilik çok memnunum,tabiki hakkında yorumlarımı ayrı bir yazıda dile getireceğim.


Kocişimle son dönemde bir bilgisayar savaşındayız her zamanki gibi,bu sebeple buradan ilan ediyorum el koyuyorum bilgisayarına :) 


Nivea ya rakip çıktıııı :) Çok başarılı burnumdaki kiri siyah noktayı artık ne varsa hepsini söküp attı diyebilirim.



Aydınlatıcı serinin temizleyicisi :) Bence gayet başarılı,yazısı blogda olacak..


Ben yaptım,yemek konusunda da baya ustalaştım.Genelde ilk denememde yaptığım yemekler bile beğeniliyor ki hiç yapamam derdim.Sanırım yakında yemek yazıları da yer alacak blogumda ilerleyen günlerde :) 

Evet son zamanlarda paylaştıklarım da böyleydi.Anlık paylaşımlarım için instagram adresim:Yesimdedi














Yorumlar