L'OCCITANE Shea Köpüksü El Kremi

Merhabalar,el kremlerine olan düşkünlüğümü bilmeyen yoktur herhalde.Bir küçük makyaj bavulu kadar el kremim var ama her ay 3 4 tane eksiliyor :) Sürekli elimin altında bilgisayarımın yanında,çantamda,yatak odasında,banyoda heryerde 1 tane el kremim mutlaka vardır :) Ellerimi yumuşak hissetmeyi seviyorum.Belki de vücudumda en çok değer verdiğim yerim ellerimdir :) 
Neyse bugün sizlere bitirmek üzereyken yazısını yetiştirdiğim L'OCCITANE nin kreminden bahsedeceğim.Bu markayla ilk tanışmam balayında Dresden de oldu oradaki küçük mağazaya girip eşim yardımıyla biraz alışveriş yaptım.Daha sonra Ankamall AVM de gezerken mağazasını fark edip satış danışmanıyla kendimi sohbet eder buldum : ) Vee bu kremden bahsetti bende dayanamadım aldım.Çok çok sevdiğim bir krem oldu.Şimdi incelemeye başlayalım :) 
Ambalajını çok sevdim.Metal beyaz ve mavi uyumuna bayıldım.Yeni çıkan bir ürün.Kesinlikle mağazaya ilk girişimde bile dikkatimi çekti.
Mağazayı gezdiğinizde hangi ürünü alsam diye iç geçiriyorsunuz çünkü ambalajları çok güzel.
Bu kremin el kremleri dünyası farklı bir bakış getirdiğini düşünüyorum.Bildiğimiz klasik sıvı kremlerle alakası yok biraz body butter gibi yoğun nemlendirmeye sahip biraz rahatlatıcı tonikler gibi rahatlatan bir his veriyor.Birkaç özelliği kendinden birleştirmiş farklı yapılı bir krem.
Ben kremi fotoğraflayacak kadar dahi bırakmadığım için sitesindeki görüntüsünü paylaşıyorum sizlerle.Ürün tamamen köpük yapıda hafif bir krem.Kokusu muhteşem bu koku bana bebekleri hatırlattı sanki bebek kokusu gibi :) 

Ürünün artıları:
  • Kokusu muhteşem.
  • Köpük yapıda olduğu için ne kadar fazla uygularsanız uygulayan kesinikle rahatsızlık hisse vermiyor.
  • Yapış yapış bir yapısı yok.
  • Uyguladığınızda verdiği his neutrogena nın kremleri gibi daha hafif yapıda :) 
  • Uyguladıktan sonra ellerinizin ışıl ışıl nemle parladığını fark edebiliyorsunuz.

Ürünün eksileri:
  • Fiyatı 30 ml 25 TL.


Evet bence fiyatı dışında eksi bir yönü yok.Hatta Vücut kremi de var sıradaki alacağım ürün o olacak.Nemsiz eller için kesin çözüm,ellerinizin neme doyduğunu fark edebilirsiniz..
Evet bir incelemenin daha sonuna geldik,anlık paylaşımlarım için İnstagram adresim:Yesimdedi 


Yorumlar