Bitenler #16

Merhabalar,Martın ilk pazar gününde en uzun bitenler yazamı yazacağım :) Öyle ki suyumu bile depoladım :) Bir solukta yazacağım yazımı..Hadi başlayalım...
Evet ilk olarak Nivea Duşta Vücut kreminden başlıyoruz.Çok severek kullanıyorum yedeğime geçtim bile,detaylı yazısı için tıkkk.
Palmolive Body Butter:Şaşırdınız değil mi ? Ya vanilya ya da Çilek bekliyordunuz ama ben genelde böyle tatlı kokuları çok severim.Biraz değişiklik şarttı,bende şeftaliyi denemek istedim.Sevdim mi ? Kokusunu sevdim ama aman aman bir kokusu yok.Yapısı tabiki diğer türleri gibi gerçekten güzel ama sanki bu serinin sorunu fazla köpürmemesi...Evdeki duş jellerim bittiğinde belki alabilirim tekrar ama şimdilik almayacağım..
Gülşah Aseton:Şişesinin güzelliği için almıştım.Çok uzun dönemdir kullanıyorum.İçerisindeki aseton bittikten sonra içine yeni asetonlar alarak doldurdum.Şişenin pratikliğini seviyorum.Ancak pompası bozuldu ve eski randımanı alamayınca çöpe gidiyor.Tabiki yedeği var ama farklı markanın :) Tekrar alır mıyım bilmiyorum..
Flormar Deodorant:Deodorant yazısı da olur mu derdim hep bende yazdım oldu :) Ama çok hoş bir kokusu var,öyle ki şişesini bile atarken içim acıyor :) Gerçekten çok seksi bir koku.Tekrar bulursam alırım :) Detaylı yazısı için tııkkk.
Sephora Göz Makyaj Temizleyicisi:Çok severek kullanıyorum,kaçıncı şişe biten bilmiyorum..Yapısına,kokusuna temizlemesine aşığım..Arada farklı ürünleri denesem de yine dönüp dolaşıp alıyorum..Detaylı yazısı için tııkkk..
H&M Body Butter:Tam anlamıyla benim kokum.Bunun parfümünü yapsalar ömür boyu bıkmadan kullanabilirim.Bitmesin diye azar azar kullandım ama yine de bitti.Bu ürünü atarken gerçekten çok üzülüyorum.Aynısını bir daha hiç bulamadım.Her gördüğüm H&M mağazasına bakarım ama bulamadım.İnanılmaz güzel bir kokusu var.Heliotrope&Vanilla Tam anlamıyla benim kokum.Body butter gibi bir yapısı yok kesinlikle biraz daha losyon kıvamında ama kokusu inanılmaz kalıcı.Cildimi yumuşacık yapıyordu.Tekrar bulursam depolayacağım eve kesinlikle :) 
FarmasiTonik:Kokusu güzeldi.Severek kullandım,detaylı yazısı için tıkkk.
Dove Saç bakım kremi:Kuru saçlar için olan bu krem beklediğimden de iyiydi.Hatta hacim sevenlere önerebilirim ancak ben hacimli saçları pek sevmiyorum.Gerçekten hafif bir yapısı var.Saçlarımı çok iyi beslediğini söyleyebilirim.Tekrar alabilirim belki özellikle saçlarımın hacime ihtiyacı olduğu dönemlerde..
Victoria Secret Tease Body Wash:Çantalı setin içinden çıkan bir üründü.İnanılmaz güzel bir kokusu var.Ve çok da kalıcı kokusu..Bütün banyo mis gibi kokuyordu sayesinde :) Küçük olduğuna da aldanmayın tek bir damlası bile inanılmaz köpürüyordu.Tekrar kesinlikle alabilirim..
Lush Işıltılı Vücut pudrası:Uzun zamandır gizlenmiş benden geçtiğimiz yaz kullanışmıştım.Ama bozulma yaptığını fark ettiğim için atıyorum.Çok da seviyordum yazın inanılmaz kullanışlı bir üründü.Türkiye ye veda eden Lush sayesinde tekrar alamayacağım gibi görünüyor şimdilik..
Listerine Ağız bakım suyu:Sürekli alıyorum.Şu an büyük boyunu kullanıyorum.Ama bu kokuyu pek sevmedim tekrar kesinlikle almam bir daha..
Selin Koku Giderici Kolonya:Çok seviyordum :( Özellikle de mutfakta çok işe yarıyordu.Yemek yaparken ellerimin kokusunu almasını çok seviyordum ilk fırsatta tekrar alacağım.Bence çağın buluşu..
Altapharma Çay Ağacı yağı:Sivilceler üzerindeki etkisini çok seviyorum.Sürekli aldığım bir ürün.Rossmannlarda bulabilirsiniz.Fiyatı 6 TL olması lazım..
Avon Liquid Extraction:Jel siyah nokta bandı aslında,ama çok sevemedim.Pek işe yaramıyor,kesinlikle bir daha almayacağım bir ürün.
Marrakesh High Tide Conditioner:İnanılmaz sevdim.Yapısı saçlarımı verdiği parlaklık ve temizlik hissi süperdi.Lilakutudan çıkan bir üründü kesinlikle tam boyunu alıp,ayrıntılı bir yazı yazacağım..
The Body Shop El kremi:Muhteşem el kremlerimin sonuncularını kullanıyorum sanırım 1 tane daha kaldı :( Bu sene satışa da çıkmadı.Yeni bir favori edinmem lazım..
Hask Macademia Oil Nemlendirici Parlaklık yağı ve Monoi Besleyici Parlaklık yağı:Tesadüf eseri tanıştım bu markayla,ama kesinlikle harika.Kokusu ve yapısı ayrıca saçlarıma verdiği parlaklık çok başarılı.Ayrıntılı yazılarını yazacağım mutlaka..Tekrar tekrar alabileceğim ürünlerden..
Farmasi Boom parfüm:Kesinlikle hiç sevmedim.Kalıcı değil ayrıca baya baya çiçek kokusu ve ben çiçek kokularını hiç sevmem.Çok çabuk bitti iyiki de bitti asla almam.
Essence Sos Spot killer:Çok sevdiğim bir üründü.Kurumuş kendi kendine anlayamadım ama kesinlikle yenisini alacağım.Sivilceler üzerinde etkisini çok sevdim.Anında kurutuyordu.


İpek Pamuk:Yedeğini açtım bile : )
Balayında Pragdaki otelden çaldığım vücut losyonu :) Kokusunu çok sevmiştim bir kaç tane daha var :) Yenisini açtım bile ..
Yves Rocher Vanilla Eau de Toilette :Büyük boyu da var önce küçük boyuyla başladım :) Çok güzel bir kokusu var.Buram buram vanilya kokmayı seviyorum.Kokusu da inanılamaz kalıcı :) Tekrar alacağım tabiki..
Benefit Hello Flawless fondöten:Geçen yazısını yazdığım Benefit setinden çıkmıştı.Çok uzun kalamadı benimle çabuk bitti.Tam boyunu da alacağım mutlaka.Sarı alt tonlu orta kapatıcılığa sahip bir fondötendi..Pompalı şişesini sevdim.
Loccitane kağıt törpü:Loccitane alışverişim sırasında hediye edilmişi.Çantamda baya gezdi benimle ama artık yeterince yıprandığından çöpe gidiyor.Kağıt törpüleri seviyorum :) 
Ozmo 10 Etkili Keratin Bazlı Saç spreyi:Özellikle duştan sonra uyguladım.Kesinlikle çok başarılı bir ürün.İçerisinde keratin olmasına rağmen o berbat kokuyu hiç hissetmedim.Saçlarıma iyi geldi ama fazlası saçımı katılaştırdı.En fazla 2 fıs yeterli tüm saça uygulamak için..
Dior Massai 853 nolu oje:Çok severek kullandım.Annem yurtdışı seyahatinde düğünde kullanmam için almıştı.Ben aşık oldum,çok çok fazla kullandım ki 6 ayda bitti neyseki yenisini annemden çaldım bile :) Yaşasın kötülükkkkkk.Ama benimkii bitmişti benim yoktuuu...
BC Oil Miracle:Bc nin vanilya cluptan aldığım setinin içinden çıktı.severek kullandım.Ama keşke daha büyük boy gönderselerdi tam etksini anlayamadım.
O minik görünenler ise törpü :) Minik kağıt törpüler ama anladım ki bu kadar küçük törpü alınmazmış çok uzun süre dayanamadılar bana : )

Tam 1 saate yazdım ama umarım sizler sıkılmadan okursunuz.Elimden geldiğince kısa ve öz tutmaya çalıştım yorumlarımı :) Bir bitenler yazısının daha sonuna geldik bir sonraki yazımda görüşmek üzere...Anlık takip için İnstagram adresim:Yesimdedi 



Yorumlar

  1. Palmolive duş jelinin çikolata kokulusunu denedim.Hiç memnun kalmadım.Ama çileklinin kokusu bir harikaaaa

    YanıtlaSil

Yorum Gönder