Sephora 3 ETKİLİ MAKYAJ TEMİZLEME SUYU

Merhabalar,ben ve bir Sephora ürünü daha :) Neredeyse denemediğim ürünü kalmadı,bazılarını paylaştım bazılarını unuttum paylaşmayı :) Aslında bu temizleme suyu da bitti ama yine de yazısını paylaşmak istedim sizlerle..
Bu minik şişe tabiki deneme boyu olduğu için pek kullanışlı değildi.Ancak makyajımı temizleme konusunda çok başarılı.
Dudak,göz ve yüz makyajını temizleyebileceğiniz bu makyaj temizleme suyu biraz Bioderma H2o ya benziyor.Çift fazlı ve yağlı yapıda olan makyaj temizleme sularını sevmeyenler için birebir ürün.
Özellikle hassas ciltler için olan bu ürün,gözde yakma yapmamasıyla gönlümü fethetti.
Durulama gerektirmeyen bu ürünü çok sevdim.Ardından tonikle geçmek size kalmış yanii.
Ayrıca alkolsüz ve gayet hoş bir kokusu var : ) Denk gelirseniz ben bir şans verin derim..


Yorumlar

  1. Artık sephoradan ürün alırken sana danışacağım :))

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim,denemediğim ürünü kalmadı neredeyse ☺️

    YanıtlaSil

Yorum Gönder