Sephora Cilt Kusurlarına Karşı Matlaştırıcı Maske

Merhabalar,aslında ben pek kağıt maskelerden hoşlanmıyorum ama Sephora'nın tüm ürünlerini denedim sayılır içlerinden memnun kalmadığım bir ürün olmadığı için bu ürününde hoşuma gideceğini düşünerek aldım.Geçenlerde İnstagram adresimde paylaşmıştım fotoğrafını ürünü kullandığım sırada inceleyelim bakalım nasılmış kağıt maskeler :) 
Öncelikle belirtmeliyim ki kokusu gerçekten çok kötüydü,ancak güzellik uğruna katlanıyoruz.Neyse aslında ben bu maskeyi çok sevdim :) 
Herkes cildi ışıldasın ister bende mat olmasını istiyorum,bunun için üzerinde mat yazan her şeyi alabilirim.
Gelelim ürünün artı ve eksilerine:
Artıları;

  • Cilt kusurlarımı düzeltti ve istediğim matlığı elde ettim.
  • Uyguladığım sırada cildimi inanılmaz rahatlattı.
  • Uygulama sonrasında maskenin vaadlerini gerçekleştirdiğini gözlemledim.
Eksileri;


  • Kağıt maske olduğu için ne kadar başarılı olursa olsun cildimize bir şey sürüp gerginliği hissetmediğimizden sanki maske değilde nemlendirici sürmüş hissi uyandırıyor.
  • Durulanmayan ürünleri pek sevmiyorum.


Gördüğünüz gibi üründen kaynaklı bir eksisi yok kesinlikle ben kaynaklı hepsi :) Ama uygulama sonrası sonuç alabildiğim tek kağıt maske diyebilirim.Denk gelirsem tekrar alabilirim.Sephora'nın diğer ürünlerini de severek denemeye devam edeceğim..

Yorumlar