Bitenler #18

Merhabalar,bu sefer bir ilk olacak herhalde ilk defa çok az ürün ile karşınızdayım az değil yine aslında ama diğer biten ürün yazılarıma kıyasla çok çok az ürün var.Çok fazla dolmadan kutu yazmak istedim.Hadi başlayalım.



Bioderma Sensibio H2O,çok severek kullanıyorum harika bir ürün çok lafa gerek yok.

Watsons Yoğurt ve Çilekli Sıvı Sabun,Tabiki sırf çilekler için aldım.Köpürmesi gayet iyi,kokusu inanılmaz tam benlik denk gelirsem tekrar alırım.

İpek pamuk,sürekli kullanıyorum yedeği açıldı bile ..



Watsons kutu mendil,çok şirin ve çok pratikler,yedeğini açtım bile..

Loccitane Shower Scrub,çok severek kullandım.Tam anlamıyla sevdiğim türden bir peeling tam boyunu alacağım kesinlikle..Sevmediğim gül kokusuna aşık oldum sayesinde..

THe Body Shop English Dawn White Gardenia Duş Jeli,ayrıntılı yazısı için tıktık.

Neutrogena El kremi,bu serinin parfümsüz olanı ama maalesef kokusunu pek sevmedim.Ama nemlendirmesi gerçekten harika,tam anlamıyla kış kremi diyebiliriz.Ama bir daha parfümsüz almam,koku konusunda hassas olduğum için parfümlü olanı tercih ederim.



Davines Yıpranmış saçlar için şampuan,harika bir ürün kesinlikle tam boyunu alacağım,ayrıntılı yazısı için tık tık.

Farmasi Çocuk Diş Macunu,Kokusu çok güzel zaten herhangi bir performans bekleyerek almamıştım,sadece çilek kokusu için aldım onda da zaten kusur yoktu.

Kağıt törpüler,sürekli kullanıyorum zaten markaları bile hatırlamıyorum.Ama gayet başarılılardı.

Loccitane Vücut yağı,ayrıntılı yazısı için tık tık.

Midnight Recovery Eye,yeni kullandığım kreme göre biraz sönük kaldı.Ama yine de başarılı bir ürün.

Flormar Tester Nemlendirici,benim cildime biraz ağır geldi.Çok yoğun yapıdaki kremlerden hoşlanmıyorum.


Lancome Visionnaire,fena değildi,bir kaç testerı daha var elimde biraz daha deneyimleyeceğim ve ardından bir yazı paylaşabilirim ürün hakkında çok bir fikir edinemedim.


Alterra Nar ve Aloe Vera Özlü Nemlendirici Saç bakım maskesi,hiç sevmedim.Çamur gibi aşırı sıvı değişik bir yapısı var,nar ile alakası yok kokusunun.Saçlarıma da herhangi bir etkisini gözlemleyemedim.

Evet işte bu kadar :) Bitti bile ilk defa bu kadar kısa sürede bir bitenler yazısı yazdım çok mutluyum :) Bir sonraki yazımda görüşmek üzere hoşçakalın..





Yorumlar