Revitalift Magic Blur Anında Pürüzsüzleştirici Kapatıcı Krem

Merhabalar,yeni bir ürün çıkar da ben almaz mıyım :) Tabikii bu ürünü de alala baya oldu ama tam anlamıyla kullanmadan yorum yapmak istemedim.Şimdi yorumları sizlerle paylaşabilirim.
Kutu bile çok hoş gerçekten.Bu ürün kırışıklıkları,gözenek ve kusurları gizlemeyi vaad ediyor.bu konuda benim yorumuma gelirsek,kesinlikle gözenekleri ve kusurları gizlediğini söyleyebilirim kırışıklık konusunda yorumum yok çünkü henüz kırışıklığım yok :) 
Ben bu aralar makyaj bazı olarak kullanıyorum.Hatta bu ürün bana Benefit'in the porefessional makyaj bazını hatırlattı,hatta yapı olarak neredeyse aynı.Gözeneklerim anında yok oldu ve makyaj altına kullandığımda makyajım inanılamaz güzel durdu.
Böyle güzel bir tüple sunumu yapılmış.Kesinlikle günlük makyajınızda baz olarak kullanabileceğiniz bir ürün.
Cilt tonun eşitleme gibi bir vaatte bulunmuş kesinlikle katılıyorum.Bunu nasıl başardığını hala anlamış değilim ancak son zamanlarda favorilerim arasında en en sevdiğim ürün oldu bu sayede :) 
Bu ürünün gerçekten de gençleştirme üzerine bir etkisi var.Evet geçici bir gençlik ama anlık da olsa insanı mutlu etmeye yeterli :) 
Bu ürünün bir de yaşlanma karşıtı kremi var.Belki birkaç yıl sonra o ürünü de deneyebilirim :) 
Bu ürün hakkında yorumlarım şimdilik bu kadar bitenler kısmında daha fazla yoruma sahip olabilirim belki şimdilik çok severek kullanıyorum. 
Gözenek sorunu yaşayanların koşun alın hemen bence sevebileceğiniz bir ürün olacağı kesin.




Yorumlar

Yorum Gönder