Bitenler #17

Merhabalar yine çok çok ürün bitirmişim,çok uzatmadan hemen son yorumlarıma geçiyorum.Bu sefer kararlıyım kısa ve öz olacak :) 


İlk olarak Farmasi Sıvı Sabun:Gül kokusunu pek sevmem mutlaka heryerde belirtirim ancak bu gül kokusu beni benden aldı.Gerçekten çok hoş bir kokusu var.1 damla bile elinizi tertemiz yapmaya yetiyor.Yakında ayrıntılı yazısı gelecek,ürün bitmiş olsa da bence ayrıca bir yazıyı hakediyor.
Loreal 3 etkili Rahatlatıcı Yıkama Jeli:Severek kullanmadım,değişik bir kokusu vardı.Ayrıntılı yazısı için tık tık.
Listerine Ağız Çalkalama Suyu:Sürekli alıyorum bitenlerde görmeye alışkınsınızdır.Tabi ki yine alacağım ama bu türünü değil kokusunu pek sevmedim.
Watsons Biralı Şampuan:Yedekli aldığım bir üründü 2. şişesini de bitirdim.Tabi ki tekrar alacağım.Ayrıntılı yazısı için tık tık.


Nivea t Bölgesi Temizleyici Bantlar:Henüz eşdeğer bir ürün bulamadım.Arada alıyorum böyle severek kullanıyorum.Tekrar alacağım tabiki ): 
Alix Avien Deodorant:Farklı bir marka ürünün içinden çıkmıştı.Severek kullandım ama ilginç bir şekilde biraz çabuk bitti.Bende neden bu kadar çabuk bittiğini anlamadım.Ter kokusunu engelleme ya da tam koruma gibi bir özelliği yoktu.Sadece hoş bir kokusu vardı kullandım bitti.Herhangi ekstra bir özelliği yok yani..
Sephora Rahatlatıcı Tonik:Severek kullandım,gerçekten rahatlatıyor.Evdeki toniklerim biterse tam boyunu alabilirim.Ayrıntılı yazısı için tık tık.
Paradontax Diş Macunu:Sürekli kullanıyorum,sizlerde bitenler yazılarımda bol bol görüyorsunuz.Evde bir yedeği daha kaldı 1 senedir almıyorum herhalde öyle bir stoklamışım ki :) Şu an Farmasi'nin diş macununu kullanıyorum.Tekrar Paradonaxa döneceğim
Kağıt törpüler:Markasını hatırlamıyorum,ama ben bu tarz ürünleri çok sık kullanıyorum ve yıpratıyorum.


Benri Islak Mendil:Çok severek kullanıyorum tabi ki tekrar alacağım.Özellikle de ambalajlarını çok seviyorum.Genelde sürekli çantamda taşıyorum.
Hask Monoi Besleyici Saç Bakım Kremi:Severek kullandım,özellikle kokusu çok güzel,tek sevmediğim ambalajı oldu ayrıntılı yazısı için tıktık.
İpek Pamuk:Sürekli kullanıyorum,makyajımı pamukla temizlemeyi daha çok seviyorum.Yedeği var :) 
Fresh Lnie sea World Aromatherapy Body Mil ve Circe Aromatherapy Body Emulsion :İkisine de bayıldım pembe olan biraz daha tatlı bir koku mavi olan ise biraz daha deniz kokulu :) Ama ikisi de çok güzel nemlendiriyor ve kokuları çok kalıcı.Evdeki stoklarımı erttiğimde almayı düşüneceğim ürünler kesinlikle..


The Body Shop Papatya Özlü Göz Makyaj Temizleyicisi:Çok çok severek kullandım,daha önce tam boyunu bitirdim bu ürün yedekti aslında özellikle seyahatlerim için ama evdeki makyaj temizleyici stoklarım bitince kullanmak zorunda kaldım.Tekrar tam boyunu mutlaka alacağım..
Garnier Arındırıcı Temizleme Jeli:Kokusu yapısı harika.Önce küçük boyunu denedim şu an tam boyunu kullanıyorum yakında detaylı yazısı blogda olacak..
Alterra Şampuan:Seyahat boyunu bilerek aldım tam boyundan önce denemek istedim.Maalesef sevemedim.Kokusu bir değişik şurup gibi kokuyor.Ayrıca saçlarıma ekstra bir etkisini hissetmedim.Şu an saç bakım maskesini kullanıyorum o fena değil detaylı yazısını tabiki yazacağım..
Watsons Floral Temptation el kremi:Ben ayak kremi olarak kullandım tabiki o kıvamda bir ürün değil ancak ayaklarımın deniz kokmasını çok sevdim :) El kremi olarak da kullandım yaz için özellikle gayet başarılı bir nemlendirmesi var ama ayak için ve kış kremleri için kesinlikle uygun değil.Sanırım birkaç tane daha evde yedeği var :) 
Nashi Argan Yağlı Saç Nemlendirici Sprey:Severek kullanıyorum,hatta çok çok seviyorum.İnanılamz güzel bir kokusu var.Yedeği vardı kullanmaya başladım bile,ayrıntılı yazısı için tık tık.


Gratis'ten aldığım ancak markasını hatırlamadığım fırçalar,genelde ben bu tarz ürünleri ya lipbalm uygulamak için ya da maske uygulamak için kullanıyorum sanırım kullandığım maskeler yüzünden fazlaca yıpranmışlar veda etmek zorunda kaldım.
Hask saç bakım yağları:Ayrıntılı yazısı için tıktık.
Balmji lip balm:Çok severek kullandım çilek çilek kokmak çok güzeldi.Uzun süre kullandım sanırım 6 ay civarı gayet başarılı bir ürün,farklı türlerini almıştım sıra onlarda şimdi :) 
Watsons lip balm:Hafif mentollüydü,severek kullandım son 1 ayda elimden düşmedi,tekrar almam sanırım ben ağır mentol kokusunu daha çok seviyorum bu ürün bana hafif geldi.Ama nemlendirmesi gayet iyiydi.
CHI argan yağı:Kokusu,yapısı harika bir ürün,tam boyunu kesinlikle alacağım.Ayrıntılı yazısı için tık tık.


Lancaster makyaj temzileme suyu:Tonik olarak da kullanılabilen bu ürünü çok severek kullandım.Makyajımı çok güzel temizledi,tabi Sephora'nın maskaralarını çıkarırken baya bir zorlandı ama yine alanında başarılı bir ürün.Vanilya kutudan çıkmıştı,tam boyunu alabilirim.
Essence Folyo desenini tırnağa geçirmek için kullanılıyor ancak ben ne kadar uğraştıysam işe yaramadı ve çöpe gidiyor.
Alessandro 09 nolu lipgloss:Güzel aynası ve ışığına veda etmek zor oldu ama maalesef bitti.Vanilya kutudan çıkmıştı,rengi de tam benlikti ancak artık veda vakti.
The Body Shop Denizyosunu Nemlendirici krem:Son zamanlarda özellikle geceleri kullanıyordum.Şu an ağır kremler kullanmam gerektiğini düşünmüyorum,böyle hafif özellikle de jel yapıda kremler geceleri cildimi rahatlatıyor.Çok severek kullandım daha önce toniğini kullanmıştım bu serinin gerçekten başarılı bir seri bence veee deniz kokuyooo :) 
Anna Lotan maske:Vanilya kutudan çıkmıştı denedim ve bitti.Fena sayılmaz cildimdeki sivilceleri yatıştırdı,kızarıklıkları giderdi.Tek kullanımda bile bu kadarı benim için yeterliydi.
Bioder Tüy Azaltıcı Serum:Ben lazer epilasyon sonrası kullandım ve etkisi gördüm.Tekrar alırım büyük ihtimalle..


Üzüm çekirdeği yağı:Sevgili Güzin yengemin tavsiyesi üzerine almıştım.Vee evet benim de minik minik saçlarım çıktı,saç dökülmesini engelleyip yeni saç oluşumuna sebep olan bu yağı çok sevdim yakında ayrıntılı yazısını yazacağım mutlaka..
Loccitane El kremi:Çok sevdim,çook çook sevdim,kesinlikle tekrar alırım.Ayrıntılı yazısı için tık tık.
H&M el kremi:Özellikle parfümlü kokusunu çok sevdim.Severek de kullandım.Bir setin içinden çıkmıştı,tekrar bulursam mutlaka alırım.
Orlena Oje:Ambalajı gerçekten çok güzel,ancak artık bittiğini kabullenme zamanı bu sebeple veda ediyorum..Sanırım 1 tane daha olacaktı yedeklerimin arasında..
Kalyon Tırnak eti Yağı:Manikürüm sırasında kullandım genelde,tırnak etlerimi çok güzel beslediğini düşünüyorum şu an stoklarımdan farklı bir markanın tırnak eti bakım yağını kullanıyorum ama mutlaka tekrar alacağım bir bakım yağı,veda ettiğim içinde gerçekten üzgünüm.



Evet sonuna geldik,son zamanlarda bitirdiklerim böyleydi yine çok fazla biliyorum.Ama umarım severek okumuşsunuzdur.Ben genelde son yorumların bulunduğu bitenler yazılarını çok seviyorum.Bu arada anlık takip için instagram adresim:Yesimdedi 




Yorumlar

Yorum Gönder