China Glaze Tranzitions Oje 1178 Altered Reality

Merhabalar,bu ürün ile yeni bir yazı dizisi oluşturuyorum.700 den fazla ojem var neden bugüne kadar onlardan bahsetmedim değil mi ? Tek tek hepsini ele alacağım ayda 5 6 ojeden bahsedebilirim diye düşünüyorum.İlk oje yazımıza başlayalım.


China Glaze ojeleriyle lilakutu sayesinde tanışmıştım.Yeşil simli bir ojeydi ve kalıcığı harikaydı.
Tranzitions Ojelerin belirgin özelliği renk değiştirmesi.Evet ojeden de belli olduğu gibi tek ojeyle 2 renk elde ediyorsunuz.Top coat uygulayarak sağlanıyor 2. renk.Top coat uygulanmış hali biraz daha parlak yeşil oluyor,diğerleri biraz daha mavi kalıyor.
İşaret parmağımda top coat uygulanmış halini görebilirsiniz.
Ancak benim sevmediğim yönü tek kat uyguladım,üzerine top coat sürdüm ancak ertesi gün ucundan açılma yaptı.Bir ojeye 20 TL vereceksem bunu yapmamalı bence.
Üstelik farklı güzel renkleri de vardı,diğer renklerinden de almayı düşünüyordum ama uçlardan açılma yapması sebebiyle tercih edeceğimi sanmıyorum.

Yorumlar