CHI Argan Oil

Merhabalar,saç bakım ürünlerine düşkünlüğüm dillere destan olmuş durumda :) Röfleli olduğu için röfleden gelen zararı onarmaya çalışıyorum :) 
Bu ay Vanilya Kutudan çıkan minik Chi Argan yağına resmen aşık oldum :) 
Hemen incelemeye başlayalım..
İlk olarak kokusuna bayıldım :) 
Islak saçıma uyguladım,kuruduğunda saçlarım yumuşacıktı ve o harika kokusu beni mest etti.Hatta şöyle anlatayım araba kullanıyordum ve arabada yalnız olamam rağmen etrafa bakındım bu güzel koku nereden geliyor diye sonra fark ettim ki saçlarımdan geliyordu koku ilk kullanımımda böyle bir macera yaşadım.Hala aklıma geldikçe gülüyorum :) 
Bu ürünü kullandığımdan beri saçlarım inanılmaz yumuşak ve pürüzsüz.
Kuru saçıma uyguladığımda ise biraz ağır geldiğini ve yağlanmaya sebep olduğunu fark ettim.Sanırım ıslak saça uygulanması gereken bir ürün..
Kesinlikle tam boyunu alacağım..Elseve mucizevi yağ ve Hask saç bakım yağlarını da sollamış durumda ama uzun vadeli kullanımda saçlarıma bir etkisi olur mu bilmiyorum bunun için tam boyunu alıp tekrar yazısını sizlerle paylaşacağım..



Yorumlar