Nuxe Brightening Program Cleansing Foam

Merhabalar,bu aralar vanilya kutudan çıkan ürünleri deniyorum.Küçük boy ürünler kullanım sırasında bende önce gelir.15 ml olan bu ürünü 3 4 gündür kullanıyorum ve artık yorumlamam gerektiğini düşünüyorum.



Aslında setin bir parçasıydı ama diğerlerini bulamadım,belki de kullanmışımdır hatırlayamıyorum.Ürün hakkındaki yorumlarıma gelirsek,aslında lekeler için olan bu aydınlatıcı temizleyici köpüğü çok sevdim.Benim cildimde leke olmadığı için lekeler üzerinde işe yarayıp yaramadığı hakkında bir bilgim yok.Gerçi bu tarz ürünleri set olarak kullandığınızda sonuç alabilirsiniz.
Gözlemlediğim en net etkisi ise,aydınlatıcı özelliği.Ürünü ilk kullandığım andan itibaren cildim ışıl ışıl oldu.
Ve herhangi bir kurutma yapmadan derinlemesine temizledi cildimi.
Sabah akşam nemli cildime dairesel hareketlerle uygulayıp yıkıyorum.
Kremsi bir yapısı var.
Ayrıca paraben,mineral yağ,renklendirici ve havyansal madde içermez.
Benim kullandığım deneme boyu normalde ürün 125 ml fiyatı ise 65 TL.


Yorumlar

  1. Nuxe ürünlerini çok beğeniyorum, bunu da çok merak ettim tatlım, denemek lazım hepimizde lekeler var, gitseler iyi olur ;))

    YanıtlaSil
  2. Bende çok seviyorum,harika bir ürün cildi ışıl ışıl yapıyor 😊 kesinlikle tavsiye ederim 😘

    YanıtlaSil

Yorum Gönder