Nuage Natural Crystal Deo

Merhabalar,bugün sizlere son zamanlardaki keşiflerimden birinden bahsedeceğim.Merakım sayesinde çok başarılı ürünler ile tanışıyorum.Bu üründen de onlardan biri,almadan önce mağaza yöneticisine üründen olumlu mu olumsuz mu dönüş aldıklarını sordum olumlu olduğunu söylediğinde attım sepete bir tane,zaten son kalandı :)



Kullanımı üzerinde yazdığı gibi,ıslatılarak kullanılan bir ürün.Sanırım en zor kısımda bu :( Yani her an her yerde uygulama şansınız yok.
Ayrıca ürünün bir püf noktası var.Temiz bölgeye uygularsanız çok daha etkili oluyor,gün boyu ter kokusunu unutabilirsiniz.
Doğal olduğu için zararlı olabileceğini de düşünmüyorum,genelde bu tarz ürünlerin zararlarından korkulur.Ancak bu ürünü Alüminyum,Klorohidrat ve Alüminyum Zirkonyum içermiyor yani temiz içeriğe sahip korkulan tehlikeler bu üründe bulunmuyor.Ve ayrıca Parfüm,paraben,alerjen ve Alkol de kesinlikle içermiyor.İçeriği ise %100 Potasyum Alüminyum Sülfat.





Ben bir süredir kullanıyorum ve herhangi bir sorun yaşamadım.Çok da severek kullanıyorum.
Ürünü açtıktan sonra 24 ay içerisinde bitirmeniz gerekiyor.
Watsonslarda bulabileceğiniz ürünün fiyatı 15.00 TL civarındadır.




Yorumlar