Avon Color Trend Rujlar

Merhabalar,bugün yine diş doktoru yolunu tutuyorum.Düğüne kadar yoğun programlar içindeyim.Efendim gelin oluyoruz yani :) Saçımı kesinleştirdim makyaja karar veremiyorum şimdi de :( Bakalım bir arada makyaj örnekleriyle karar vereceğim.
Neyse biz incelememize başlayalım.Bugün sizlere Avon Color Trend Ruj ları inceleyeceğim.
Günlük kullanılabilecek,çok çok başarı beklenmeyecek rujlar.Aslında fena sayılmazlar ama dudaktaki kusurları belli etmeleri çok hoşuma gitmedi.Ki benim dudağımda çocukluktan kalma bir yaramazlığımın eseri var uçuk varmış gibi duruyor dudağımda.
Passion farklı bir rengi var.Pembe ve turuncu arasına sıkışmış gibi :)
Amethyst benim en sevdiğim renk :) Fosforlu pembe gibi parlak bir renk.
Orange You Sweet tabi ki turuncu :) Her markanın mutlaka turuncusunu almışım :) Şimdi incelerken daha net görebiliyorum.En çok kullandığım renkler arasında :)
Şimdi genel olarak incelersek spf 15 içeriyor rujlar.Yapıları çok yumuşak değil ancak sürümleri kolay.Kalıcılıkları fena değil.Ancak dudak kusurlarını belli etmeleri beni biraz üzdü.Yaz aylarında kullanılabilir ürünler.Kış aylarında dudakların kuruması da göz önüne alınırsa yazın kullanmak daha mantıklı.10 TL ile 5 TL arasında değişiyor fiyatları.

Yorumlar