İ Love ... Serisi Lip Gloss

Sıcak bir yaz gününden Merhaba :) 
Sıcaktan bunalmış durumdayım.Kendimi bloğuma adadım.

Bu yaz kullandığım favori serimden bahsetmek istedim sizlere..
Watsons ın İ love ... serisinin el kremlerini çok çok sevmekteyim.Koku benim için çok önemli.İşlevden çok kokuyla ilgileniyorum.İ love .. Lipglosslarla tanışmamda böyle oldu..
Raspberry&Blackberry ahududu ve böğürtlenli muhteşem lipgloss un kokusunu duyduğumda yiyesim geliyor.Tamam itiraf edeyim tadına bile baktım ama sadece koku tadı yok :( Zaten dudak yeme alışkanlığım var,dudaklarımda sürekli diş izlerim oluyor.Böyle tatlı güzel kokulu lipglosslarla daha da çok diş izim oldu ama değer.Renginden korkuyor insan çok mu bağırır diye ama hiç korkulduğu gibi değil.Çok hafif pembelik veriyor.
Mango&Papaya bronz tende bence en güzel duran lipgloss.
Strawberries&Milkshake tabiki benim favorim ): çilekli olur da ben almaz mıyım :) 
En büyük özellikleri yapışkan his bırakmıyorlar ve dudağınızda olup olmadıklarını hissetmiyorsunuz bile.Ve gayet doğal duruşları var.
Bu seriye ait bir ürün daha var hindistan cevizli yanlış hatırlamıyorsam evet onu da aldım ama ben sevemedim kokusunu ve arkadaşıma hediye ettim.Oldum olası hindistan cevizi ve kokusunu sevmiyorum.
Watsonsta bulabileceğiniz lipglossların fiyatı 6 TL civarıydı.
Bol bakımlı günler dilerim.



Yorumlar

  1. Ikinci ve ücüncü renk mükemmel! Degisik renkler =)

    www.missysworld.com

    YanıtlaSil
  2. Kokuları da bir o kadar değişik :)

    YanıtlaSil
  3. acaba açık pembe olan renk beyaz tende güzel duruyormu bir fikriniz varmı arkadaşıma set yapmak istiyorum ve beyaz tenli sizce uyarmı

    YanıtlaSil

Yorum Gönder