Maybelline BB krem

Merhabalar,bugün sizlere Maybelline Dream Fresh BB kremden bahsedeceğim.
BB kremsiz asla :) BB krem kullanmadan olmuyor.Özellikle de şu yaz günlerinde bazen sadece BB krem sürüp çıkıyorum.Ama genelde pudra ile kullanıyorum.Biraz cıvık bir kıvamı var.Yağsız olduğu için sanırım.Nemlendirici ile kullanılması öneriliyor,ancak ben nemlendiricisiz kullanıyorum.Uygulandığında zaten ıslak bir görünüm elde ediliyorken nemlendirici kullanıp dahasına gerek duymuyorum.Mineral pudra uyguluyorum üzerine ve gün boyu beni idare ediyor.
SPF30 ile UV ışınlarından koruması yaz günleri için önemli.Kapatıcılığı ise gayet başarılı.Zaten cilt tonumla ilgili bir sorunum yok hafif kızarıklıklar oluyor bazen onları da başarılı şekilde gizliyor.
5 tonu var.Ben ilk defa ten rengime uygun bir bb krem kullanıyorum.Genelde koyu kullanırdım.Ama bu rengi ve tenimle uyumunu çok sevdim.Bendeki ton Fair.
Çok severek her gün kullanıyorum.
Fiyatı ise 15 16 TL civarıdır.
Bol bakımlı günler dilerim.

Yorumlar