Pikenz Rujlarım

Merhaba,Rujlardan bahsetmişken devam edelim yine rujlardan.Pikenz Rujlarım.
O benim favorim.Gerçekten aşk yaşıyorum rujla : ) Onun testerını denedim ve beğendim ama ürün ellerinde yoktu sipariş ettim ve inanmayacaksınız 1 ay onu bekledim ve benim oldu :)
Turuncu bildiğimiz turuncu dudağınızda da tam turuncu rengini gösteriyor.
10 Mandarine :) renge bakar mısınız ya ? Turuncuyu çok sevmem ama bu rujumu çok seviyorum.Rengi çok güzel.
Bu renk de yine turuncu gibi ama sanırım ışıktan dolayı baya koyu çıkmış.Açık turuncu gibi günlük hayatta kullanılabilecek bir renk.Gece makyajında Mandarine,gündüz makyajında bu ruju kullandım uzun zaman.
Renk tam da görüldüğü gibi açık turuncu duruşu çok hoş.Dudak kusurlarını kapatan yapıları sayesinde bu kadar sevmiştim Pikenz rujları.
Vee bendeki son rengi tabiki Kırmızı :) 
Kan kırmızısı.
Mat kırmızı 111 Poppy :) 
Bir zamanlar saçlarım turuncuyken bir düğünde kullanmıştım buyurun yakından bakalım.
Turuncu ve kırmızı uyumu gerçekten güzel duruyor.:)
Pikenz ürünlerini çok severek kullanıyorum özellikle rujları mat olmaları beni daha çok cezbediyor.
Yıllardır benimle olan rujlarda en ufak bir renk değişimi ya da bozulma yok.
İnanılmaz kalıcılar çok sık tazeleme gerektirmiyor.Rujunuz silinse dahi hafif bir renk bırakıyor.
Ruj serilerimin devamı gelecek şimdilik hoşçakalın.


Yorumlar

  1. Pıkenz rujlarını nereden bulabılırım acaba? Beş yıl önce altın kahve rengını almıştım şimdi bulamıyorum:((

    YanıtlaSil
  2. Merhaba Yeşim Hanım, Pikenz rujların Evkur magazalarında satıldıgını yazmıssınız bulundugum şehırdekı evkur magazasında bulamadım, acaba netten siparıs verebılecegımız güvenılır bır site var mı? Bırde bır ay önce ruju sıparıs verdıgınızı yazmıssınız öncekı yorumlarda, sızın ıcın sakıncası yoksa nereden sıparıs ettıgınızı yazabılır mısınız? Teşekkürler...

    YanıtlaSil
  3. Netten güvendiğim bir site yok pikenz ürünleri için.Evkur mağazlarına mail attım cevap bekliyorum.Dönüş olduğunda mutlaka yazacağım.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder