Düğün Makyajım

Merhabalar,dün sevgili Melis'imin düğünü vardı.Harika bir gece geçirdim Bursa'da(Memleketimde)
Ben biraz geç kalarak Bursa sokaklarında hani Bugün ne giysem programı gibi koştura koştura krem veya beyaz ayakkabı aradım,neyse ki buldum.Veee düğüne geç de olsa gittik.
Veee benim yakın akrabam olduğu ve çok sevdiğim için saçım makyajım güzel olmak zorundaydı.
Hemen başlayalım fotoğraflara;
Pudra rengi uzun bir elbise giydim ancak gözlerim küçük ve ben ön plana çıkartmak istediğimden mecbur siyah-gri-beyaz kullanıyorum farı.Pudra olarak Kryolan Supracolor kullanıldı.Far olarak tabiki mac.
Ruj mac kesinlikle akma yapmadı ve makyaj bazı dahi kullanılmadı.
Kryolan ürünleri gerçekten kapatıcılık ve kalıcılık konusunda gerçekten mükemmel.
Fotoğraf makinemi unuttuğum için telefonumu kullandım fotoğraf için,ancak self kamerası çok da başarılı değilmiş şu an anladım :) 
Bu en sevdiğim fotoğrafım oldu düğünden kalan.
Makyajım yaklaşık 5 6 saat kaldı benimle.
Kryolan ürünleri gerçekten harika,geçen seferki makyajımda da eyelinerını kullanmıştım kesinlikle akma yapmadı.
Sanırım düğün makyajımda da Kryolan ürünlerini kullanacağım.
Son olarak makyajım gece sonuna kadar beni rezil etmedi akma dahi yapmadı.Çok memnundum.
Şimdilik hoşçakalın.Bir sonraki düğün yazım kendi düğün yazım olacak inşallah.

Yorumlar