Maybelline Hydra Extreme Collagen Rujlarım

Eveeet günün 2. yazısında sıra :) Ne zamandır yazmayı planladığım Maybelline Rujlarımın yazısına başlıyoruuuzzz :)
4 rengini çok severek kullanıyorum.Yakından incelemeye başlayalım.
Bu renk günlük kullanım rengi değil.Yani en azından ben günlük makyajımda koyu tonları pek kullanmıyorum.
Ancak güzel bir kırmızısı var.
Tabi ki fotoğraftan da fark ettiğiniz gibi ışıltılı şeftali.Çok severek kullanıyorum.Günlük makyajın vazgeçilmezi.
Şeftali tonlarını ne kadar sevdiğimi artık herkes biliyor sanırım.
Adı gibi tatlı şeftali rengi.425 ten biraz daha koyu ve ışıltılı.Yine günlük makyaj tonları.
Vee Fuchsia.Harika bir renk.Benim favorim.Tabii dikkatli kullanmak lazım.Her renk makyajla kullanamayız.

Hydra Extreme Collagen serisi rujların 4 tanesini inceledik.Rujların genel özellikleri nemlendiricili olmaları.
Kalıcılıkları çok başarılı değil.Yani zaman zaman tazelemek gerekiyor.
Tam renklerini veriyorlar bu yüzden testerlarına bakmadan dahi alabiliyorum.
Nemlendirmeleri başarılı.
Fiyat olarak 8 9 TL civarı genelde Watsons'ta indirimde oluyorlar.Bende farklı renklerini buldukça alıyorum.
Tavsiye edebileceğim ürünler.Tazelemek sizin için sorun değilse tercih edebileceğiniz tarzda bir ürün.

Yorumlar