Essence Silky Touch Blush

Günün 2. yazısıyla karşınızdayım.Bu aralar makyaj malzemelerine yöneldim.Benim olur öyle zaman zaman cilt bakımı düşkünü olurum,zaman zaman da makyaj malzemelerine ilgim artar.
Şimdi sizlere son günlerde keşfettiğim sıkça da kullandığım turuncu allığımdan bahsedeceğim.
Renge bakar mısınız :) Ben çok seviyorum turuncu allıkları.Declare allığımın bitmesinden sonra büyük üzüntü ile alışveriş yaparken gözüme takıldı,iyi ki almışım.Çok severek kullanıyorum.Tek sorun sanırım kalıcılığı.Yani 8 9 saat dayanmıyor.Tazeleme gereği hissediliyor.
Severek kullanıyorum.6 7 TL civarıydı.Denemeye değer bir ürün.
Uygulanmış hali.Minik pırıltıları fark etmişsinizdir.Yanakta pek fark edilmiyor pırıltılar.
Essence ürünlerini çok severek kullanıyorum.Uygun fiyatlı olması da şeker gibi oluyor.
İlerleyen günlerde Essence ürünlerini incelemelerimi arttıracağım.Şu an bazı ürünlerini deneme aşamasındayım.

Yorumlar