The Balm Sexy Mama

Merhabalar,güzel güneşli bir Ankara sabahındayım.Yarın yolculuk başlıyor.Herkes tatile gider de ben gitmez miyim ?
Bayram yoğunluğunu yaşamamak adına evdeydim.Şimdi herkes evinde ben tatile gidiyorum hehe heyt :)
Bugün sizlere The Balm Sexy Mama dan bahsedeceğim.O bir transparan pudra.
Hemen incelemeye başlayalım.
Parlama önleyeci pudra.Tabi ki ambalaj her zamanki gibi süper.
Renksiz pudra.Yağ emici özelliği sayesinde matlaştırıyor uygulandığında.
Genelde makyaj sabitlemek için kullanılıyor ancak ben bir kaç kere normal pudra gibi kullandım ve sorun yaşamadım.
Tek başına kullanıldığında kapatıcı özelliği yok sadece matlaştırıyor.
İçeriği gayet temiz.Paraben ve talk içermiyor.Bu benim 2. pudram birincisini kullanıyorum şu anda.
Gratis te indirim olduğunda genelde alıp yedekliyorum.
Makyaj sabitlemek adına çok başarılı.
4 5 saat tazeleme gereği duymadım makyajımı.
Fiyat olarak 27 TL normal satış fiyatı ama indirimli zamanlarına denk gelirseniz kaçırmayın bence :)
Bir sonraki yazımda görüşmek üzere bol bakımlı günler dilerim.

Yorumlar