Nivea Duşta Vücut Kremi

İlk çıktığı günden beri sürekli aldığım ve bahsetmeye geç kaldığım bir ürün.Herkes ilk Nivea kremle tanışmıştır.Yani benim ilk tanıştığım nemlendiriciydi ve kokusu hala bana çocukluğumu hatırlatır.
Duşta nemlendirici çok mantıklı aslında,benim gibi üşengeçler için birebir :) 
Kullanımı ise;normal duş alıyoruz,ıslak vücuda uygulayıp biraz bekledikten sonra duruluyoruz.Mis gibi kokusu gün boyu sizinle.Duştan sonra tekrar nemlendirici kullanmak zorunda kalmıyorsunuz.
Bir çoğumuz üşenir duştan sonra vücut losyonu kullanmaya,işte bu tam üşenenlere göre.Hem duş almış,hem de bakımınızı yapmış oluyorsunuz.Bence harika bir ürün.
250 ml 12 ay kapak ömrü var ki benim için kapak ömrü çok önemlidir.Çünkü çok sevdiğim ürünleri yedeklerim.Sanki bir daha piyasada olmayacak gibi :) Ama bir çok sevdiğim ürün piyasadan kaldırıldı ve bu beni üzüyor.
Bu bildiğimiz Nivea nın çocukluğumda hatırladığım,hepimizin de illa 1 kere de olsa kullandığı o muhteşem Nivea nemledirici kokusu.
Renklendirici ve silikon içermemesi de en büyük artısı.Fiyatı  12 TL civarı.

Yorumlar