The Body Shop Moisture White Shiso BB Krem

Merhabalar,dişlerim yüzünden zor günler geçiriyorum.O yüzden biraz geç kalıyor yazılar.
Bugün sizlere The Body Shop Moisture White Shiso BB Krem den bahsedeceğim.Hadi hemen başlayalım.
Beyazlatma etkili makyaj bazı.Evet ciddi kızarıklıkları örtme konusunda başarılı.Makyajı harika tutuyor ama ben normal bb krem gibi kullanmaya çalışıp ufaktan rezil olarak başladım.Nasıl mı ? Ben normal bb krem ve pudralarımı bile 1 2 ton koyu kullanırım.Beyazlatıcı etkisi sayesinde hayalet gibi oldum.Bi de fazla sürmüştüm :)
Neyse aslında cilt tonu sorunu olanlar ve cilt kızarıklıkları olanlar için harika bir ürün.
Yoğun kıvamlı bir krem.Pürüzleri örtme konusunda başarılı.SPF 25 PA,shiso,meyan kökü,aloe vera ve c vitamini içeriyor.Yaz aylarının baş tacı olması gereken bir ürün.
Yağsız yapısı var.Ancak nemlendirici bb krem olarak geçmesine rağmen nemlendirme etkisini hissettiğimi söyleyemeyeceğim.
Fiyatı 39 TL civarıydı sanırım.

Yorumlar