Yves Rocher Monoi De Tahiti

Merhabalar,düğün için yoldayım ama sizleri yazısız bırakmıyorum :) 
Yani son 3 gündür yazılarımda bahsettim ancak ayrıca yazmam gerektiğini düşündüm.
Ben bronzlaşmak için çıldırıyorum.çünkü çok beyazım bu beni rahatsız ediyor.Ama güneşte fazla durursam da bildiğiniz kıpkırmızı olup,günlerce acı çekiyorum.
Bu sefer çok fazla kızarmadım ama bronzlaştım.Bunun için sanırım Yves Rocher Monoi De Tahiti ye teşekkür etmeliyim.Yani hala oturduğum yerden yazabiliyorsam yazımı haksız sayılmam.
Öyle yanardım ki bacaklarım gerilir kıvıramazdım.Şu an öyle bir acı yok sadece kaşıyamıyorum.Kaşıma ihtiyacı da sineklerden dolayı.Yanık teni buldular kaçırmıyorlar :) 
Havuza attım batacak mı diye :) Batmadı bende fotoğraf çekeyim dedim.Ortaya çok orjinal bir şey çıktı :) 
Şişesi çok pratik böyle spreyli şişelere bayılıyorum.
Yıllardır tam anlamıyla aradığım güneş yağını bulamamıştım.Ancak Monoi De Tahiti yağı gerçekten muhteşem.Hem genelde bronzlaştırıcı yağlardan olan balık kokusu da yok.Aksine harika bir kokusu var ki severek yüzüme dahi sürdüm :) 
Nuxe Kuru yağı hatırlattı bana.Ki kendisi zaten kuru yağ.Uyguladıktan hemen sonra bakıyorsunuz ki cildinizle bütünleşmiş ve yapış yapış bir his bırakmıyor.
Kahverengi değilde altın bronzluğunu yakaladım tabiki bu bana yeterli değil tatile devam ettiğimde yine benimle olacak ve 1 hafta sonunda ne kadar bronzlaştığımı sayfamda paylaşacağım.
Ve haşlanmadım :) Sadece Monoi De Tahiti yi kullandım 2 gün boyunca ve haşlanmadım.
Ancak koruma faktörü yok ben bilmiyorum haşlanmadan yandım ki 10 ile 16 arası güneşlendim.Siz eğer kullanacak olursanız yine yanında koruma faktörlü bir ürün kullanın derim.
Saç da kullanılabiliyormuş denemedim ancak başarılı olacağından şüphem yok.
Sanırım her tatilde yanımda olacak.
Fiyatı 23 TL civarıdır.
Şimdilik hoşçakalın.
Bol bakımlı günler dilerim :) 

Yorumlar