Flormar Oje Kurutucu

Merhabalar,okulda oje sürme yasağı yüzünden oje hastalığım oluştu.Yasaklar insanı cezbeder ya gerçekten doğru.Kendi kendime okul bittikten sonra her gün farklı renklerde oje süreceğim dedim ve belli bir süre de hergün farklı renkler kullandım.Eee tabi bu da dev bir oje koleksiyonu oluşturmama sebep oldu.
Ama sonra işim sayesinde ara verdim.Şu sıralar tekrar renklendireyim tırnaklarımı diyorum ancak üşeniyordum.Ojeyi sür kurumasını bekle çook uzun iş :) Ama flormar oje kurutucu sprey sayesinde bu dert ortadan kaldırıldı.
Fıstık ve limon yağının kokusu da artısı :) Oje kokusunu severim ama odayı uzun süre rahat bırakmaması kötüydü.Ferahlatıcı kokusu sayesinde oje kokusunu da tamamen yok ediyor.Bir çok yerde olumsuz yorumlarını okumuştum ancak ben sevdim.
Şimdi ojemi sürüp 1 dakika bekliyorum.Spreyi sıkıp biraz bekledikten sonra hayatıma devam ediyorum :) Bendeki 150 ml 400 ml de var.Yağlı kurutuculardan bıktığım için yağlı olan ama yağlı hissi bırakmayan Flormar oje kurutucuyu çok sevdim.
Fiyat olarak 150 ml 7.55 TL    400 ml 10.25 TL

Yorumlar