Tatil Başlasınn ..

Merhabalar,oyumuzu kullandık ve tatilimiz başlıyor.Seçim herkes için hayırlı olsun.Bu konuda fazla sözüm yok.
Tatil için hazırladığım makyaj çantamı yayınlayacağım ancak baya kalabalık olduğundan bölüm bölüm paylaşacağım sizleri sıkmamak adına.
İlk olarak tabi ki oje serisi.
Ojesiz geldim otele.Tırnaklarım dinlenmedeydi ve bakımdaydı rahatladılar.
Burada kıyafetime göre oje seçeceğim bakalım yanıma hangi renkleri almışım.
Renkleri net görmeniz için flaş kullandım.Parlaklığın kusuruna bakmayın.
Şimdi gelelim renklere.Ağırlıklı olarak kırmızı seçmişim vazgeçilmez rengim :)
Bikinim turuncu onun için Rimmel in 705 tangy tangerine rengini aldım.
Pastel 104 nolu kahve tonunu ayak tırnaklarımda kullanmak için aldım.
Rimmel in 398 black pearl hafif ışıltılı ojesini siyah bikinim için aldım.
Golden Rose 24 nolu kırmızı ojesi son günleri olduğu için benimle tatilde.Bitmek üzere,sürekli kullandığım ojeydi.
Rimmel hawaiian punch ışıltılı pembe ve kırmızı arasına sıkışmış rengi beğendiğim için aldım yanıma.
Kalyon oje kurutucu spreyi denemek adına aldım yanıma,çok başarılı değil diye hatırlıyorum ama biter ve çöpe biter en kötü ihtimalle :)
H&M aslında set olan ojenin kırmızısını aldım yanıma diğer kırmızı ojem biter diye :) Fazla düşünceliyimdir konu kozmetikse.
NYC turbo dry top coat kurutuculuğu  ve parlaklığından memnun olduğumdan aldım.Malum oje sür denize gir mahvolsun olmaz di mi ama :)
Yine Rimmel 60 saniyede kuruyan 730 silver bullet rengi sedefli beyazı ise çok beğendiğimden siyah bikinyle kullanabileceğimden aldım.
Oje serim bu kadar devamı ilerleyen günlerde şimdilik hoşçakalın.

Yorumlar