Tatilde Saç Bakımım

Merhabalar,sizleri sıkmamak adına bölüm bölüm yayımladığım yazımda saç bakım ürünlerime geldik.
Evde de sürekli kullandığım ürünlerimi valla üşenmedim yanımda getirdim.
Yakından bakalım saç bakım ürünlerimden hangilerini getirmişim :)
Nashi  Nemlendirici ve Saç şekillendirici Argan Yağı Sprey.Vanilya kutudan bir ürün ürün yine :) Küçük boy olması sebebiyle aldım yanıma.Saçımı nemlendirmek ve şekillendirmek adına yanımdaydı.Dün kullandım saçlarım normalde dalgalı ama yıprandığı için dalgaları çok kötüydü.Duştan sonra bu spreyi ıslak saçıma uyguladım kendi kendine kurudu ve dalgalarım çok doğaldı.Saçlarım yumuşak ve parlaktı.
Elseve Mucizevi Saç Bakım Yağı.Daha önce bahsetmiştim yazısına buradan ulaşabilirsiniz.Şu an yarılamak üzereyim :) Bana saç bakım yağları hiç dayanmıyor ama ya :(
Kerastase İnitialiste Yapılandırıcı Saç Serumu.7 8 aydır çok severek kullandığım bir ürün daha.Tatilde tabiki benimle olmak zorunda :) Saçı kökten uca daha güçlendiriyor ve parlaklaştırıyor.Saçı canlandırıyor.Kalın telli olduğu için saçlarım ben haftada 3 4 defa 5 damla kadar kullanıyorum.Açıkcası çok memnunum.En azından saçımın cansızlığını azalttı.
Saç bakım ürünlerim de bunlar dahası tabiki gelecek beni özleyin :)

Yorumlar