Bitenler #4

Merhabalar,yine bir bitenler yazısı ile sizlerleyim.Çok biriktirmeden yazayım dedim :) Yoksa saatlerce yazarım yani :) Hemen başlayalım ..
Önce bitenleri şöyle göstereyim dedim :) Minik bir kutuda biriktiriyorum,yazıdan sonra çöp :) 
Yumuşatıcıyla başlıyoruz :) Farklı ürünler deniyorum sürekli,eee ev hanımı da olunca bu tarz ürünleri de araya serpiştireyim dedim :)
1 Frosch Badem Sütlü Çamaşır Yumuşatıcısı:Badem sevgim yine patlak verdi :) Badem özünü görünce yapıştım.Hmm kokusu çok başarılı olmasa da yumuşatıcı olarak gayet başarılı.Migros'tan bulabileceğiniz ürünün fiyatı 8 9 TL civarıydı.
2 Paradontax diş macunu:Ben yıllardır değiştirmeden aynı markayı kullanıyorum.Diş sağlığım pek iyi olmadığı için farklı markaları nadir kullanırım.Kokusu berbat ancak diş ve diş eti sağlığım için doktorum yıllar önce tavsiye ettiğinden beri sürekli kullanıyorum.Kokusu hariç memnunum.Diş eti kanamalarının kesinlikle önüne geçiyor.
3 Signal White Now:Dove Seyahat setindeydi ve tatilde kullandım diye bitirmek zorunda kaldım.Beyazlık sağlaması güzel ama ben paradontax a alışkın olduğumdan mıdır nedir çok sevmedim.Ayrıca küçük olduğuna bakmayın 3 hafta kadar kullandım ben onu.
Yves Rocher Karın Ve Kalça Sıkılaştırıcı Jel:Evet itiraf etmeliyim.Ben yaramaz bir kızım :) Zaman zaman kilo alıp veriyorum.Yine kilomun zirvesindeyim ve bu jel olmasa kim bilir göbeğim ne kadar kocaman olurdu :) Kesinlikle etkili bir ürün.Severek kullanıyorum.Bittikçe yenisini alıyorum.Buyurun buradan yazısına ulaşabilirsiniz.
5 Yıpranmış saçlar için onarım maskesi:Aşık oldum resmen.Harika bir ürün.En yakın zamanda tekrar alacağım.Saçlarımı müthiş bir şekilde onardı.Dalgalarımı ortaya çıkardı.Doğumgünü kampanyamda almıştım.21.90 olması lazım fiyatı.
Eee bu kadar değil tabi devamı aşağıda :) 
6 Neutrogena yağsız yüz temizleme jeli:Duşta kullandığım bir üründü.Yağsız olması benim için büyük artıydı.Cilt yapım yağlı olduğu için yağlı ürünler sivilceye sebep oluyor.Bu ürünle herhangi bir şekilde sivilcelenme olmadı.Başarılı bir ürün.Sanırım şu an 13 TL civarı.
7 Dove Yoğun Onarıcı Şampuan:Dove şampuanlarla aram bozuk.Saçlarıma aşırı hacim veriyor.Ve ben hacmi sevmiyorum.Başarılı bir ürün ama bir de çok yoğun olmasa.
8 Clinique liquid facial soap oily skin formula:Setin içinden çıkmıştı çok sevmedim.Bitsin diye çok uğraştım.Yapısını sevmedim.
9 Raen Olive Leaf  Vücut Losyonu:Lila kutudan çıkan bir üründü.Birden gözüme çarptı ve denedim.Başarılıymış.Yapısını sevmedim.Çok akışkan ve sağa sola gereksiz dökülmesine rağmen deneme şansını elde ettim.
10 Liberac phytolastil:Çatlaklar için 6 ay kullanım önerisi var ancak 6 ay kullanacak kadar değil.Tester olduğu için ne kadar etkili bir ürün olduğu hakkında yorum yapamayacağım.
11 Loreal  mega volume maskara:Eşim geçen sene doğum günümde almıştı :) Severek kullandım.Ben silmediğim sürece akma yapmadı.Dolgunluğu süperdi ben kirpiklerimi ilk defa bu kadar dolgun hissettim.Bitmesine üzüldüm.Evdeki maskaralarımı bitirdiğimde kesinlikle tercih edebileceğim bir ürün.
Eveeet bir bitenler yazısının da sonuna geldik.Bir sonraki bitenler yazısında görüşmek üzere şimdilik hoşaçakalın :)



Yorumlar