Lush Vanilla Dee-Lite

Merhabalar,Lush ürünlerini çok severek kullanıyorum.Kokuları özellikle beni cezbediyor.Bir İstanbul seyahatimde Lush mağazasına uğramıştım.Bir çok güzel ürünün keşfetmiştim.Bugün severek kullandığım ürününü anlatacağım sizlere.
Ancak ne yazık ki Facebook sayfasında şöyle bir yazı bulunuyor ve ben buna çok üzüldüm.
'Nisan 2007’den beri Türkiye pazarında siz değerli LUSH hayranlarıyla çok güzel anıları paylaştık. İngiltere ile yapmış olduğumuz distribütörlük anlaşması sona erdiğinden ve Türkiye pazarı için geleceğe dönük hedeflerimizde ortaya çıkan farklılıklar nedeniyle Türkiye operasyonunu kapatma kararı almış bulunmaktayız. Ağustos 2014’ten itibaren LUSH ürünlerinizi İngiltere ve Birleşik Arap Emirlikleri online satış mağazaları üzerinden temin edebilirsiniz.'
Ben  yine de sevdiğim ürününü sizlerle paylaşacağım.
Vanilyalı vücut losyonu.Kokusu harika.İçerisinde kivi de bulunuyormuş ben yine vanilya kokusundan kiviyi hissetmiyorum.
Yapısı harika,çok koyu kıvamlı değil.Rengi beyaz gibi çıkmış ışıktan ama gri gibi bir rengi var.
Kalıcılığı mükemmel,duştan sonra sürüyorum genelde gün boyu benimle hoş kokusu.
Yapışkan yapısı yok,nemlendirme özelliği çok başarılı.
250 gram ama uzun süre kullanılıyor Lush ürünleri.Yani rahat 1 sene kullanırım gibi geliyor bana.
Tabi Lush ürünlerinin en sevdiğim özellikleri Koruyucu maddelerin minimum olması.Bu nedenle diğer ürünler gibi yıllarca kullanamayız.
Hayvanlar üzerinde test yapmıyorlar.İçeriğindekiler yazıyor.Yapan kişinin resmi çizilmiş ismi bulunuyor ürünlerinin ambalajında.
Katı parfümünü de kullanıyorum.İnanılmaz kalıcı,duştan sonra bile kokusunu hissedebiliyorum.Yürürken insanlar durdurup parfümümün markasını soruyorlar.Ancak onu da idareli kullanmam gerekecek.
Mağazalarının kapatılmasına gerçekten üzüldüm.Başarılı bir markanın kıymetini bilemedik diye düşünüyorum.





Yorumlar