Tatil Cilt Bakım Ürünleri

Merhabalar,tatilime geçiçi olarak ara verdim.Sevgili Melis'in düğününe gideceğim.Daha sonra tatil kaldığı yerden devam edecek :)
Tatil yazımın son kısmına geldik cilt bakım ürünlerime :)
Hemen incelemeye başlayalım.
The Body Shop Vitamin E Nemlendirici Tonik,yeni çıktığı dönemde çalışan arkadaşın tavsiyesiyle almıştım.Diğer toniklerimi bitirince sıra ona gelmişti.Alkolsüz olduğu için cildimi yakmadı.Aksine güneşten hafif kızaran,tahriş olmuş cildimi rahatlattı,ferahlattı.Yani sanırım son toniğim bu,bittikten sonra sürekli tercih edebileceğim bir ürün.
Neutrogena Göz Makyaj Temizleyicisi,ne zaman aldım hatırlamıyorum ama evde kalan son makyaj temizleyicilerimden.Herkes bilir yağlı yapısı var.Ardından tonikle geçmek gerek makyaj yapacaksanız.O yüzden pek tercih etmezdim.Ama nasılsa almışım kullanmadan olmaz.Zaten küçük olduğundan 1 haftada biter.
Watsons tea tree yüz yıkama köpüğü,Daha önce toniğini kullanmıştım çok memnun kalmıştım.Sıra yüz yıkama köpüğünde.Eğlenceli yapısı olduğundan çok sevdim.Çay ağacı yağı kokması artısı ki ben çok severim.Tatil boyunca o da benimle.
Avon Siyah Maske,son gözdem biliyorsunuz.Tabi bitmek üzere tatilde bitsin istedim.Yazısına Buradan ulaşabilirsiniz.
Clinique Anti-blemish Solutions Clinical Sivilce Karşıtı Bakım Jeli,Çok severek kullandığım ve aman tatilde sivilce çıkarsa ne yaparım diye düşünmemek adına yanıma aldığım ürün.Son günlerde kullandığım bir krem cildime dokundu ve sivilce bastı yüzümü,sivilcelerin olduğu bölgelere jeli sürdüm ve ertesi gün kuruduklarını fark ettim.Yani iyiki yanıma almışım.Yazısına buradan ulaşabilirsiniz
Tatilde kullandığım cilt bakım ürünlerimden bazıları bunlar.
Yarın düğünümüz var düğün makyajı saçı hakkında tabiki bir yazım olacak şimdilik hoşçakalın :) 


Yorumlar