The Balm Apples Paleti

Merhabalar,The Balm ürünlerini çok seviyorum.Özellikle paletleri benim için vazgeçilmez oldular. Apples Ruj ve Allık paletini birlikte inceleyelim.
Her zamanki gibi ambalajı harika.Sırf ambalajları için alınırlar The Balm ürünleri.Apples palet kapağında sepetteki elmalar 6 tane olsaymış çok daha mantıklı olurmuş bence içinde 6 adet ruj-allık var.Ama yine de gayet başarılı esas süpriz kapağı açtığınızda sizi karşılıyor.
Aynası da var gayet kullanışlı.Keşke perdem çıkmasaymış aynadan :) Evet süpriz demiştim.Süpriz olan ise her rujun yanında bir kovboy olması :)
Renkleri ise herbiri birbirinden güzel.Yanakta ışıltılı dursalar da dudakta Crisp hariç hepsi mat durdu.
Hoş ben zaten mat seviyorum.:)
Yanakta duruşlarını da çok sevdim yapay durmuyorlar tabi abartıp fazla sürmedikçe.
Krem yapıda oldukları için karıştırılabiliyor ben değişik renkler çıkardım ortaya.
Benim renkler arasında favorim kesinlikle Caramel ve Pie.
Gratislerde bulabileceğiniz ürünümüzün normal fiyatı 67 TL civarıdır.İndirimli zamanlarda almak çok daha mantıklı zaten sürekli indirime giren The Balm ürünleri kaçırılmayacak fırsatlar arasında.

Yorumlar