Bitenler #5

Merhabalar,çok sık bitenler yazısı yazıyorum biliyorum.Ancak gerçekten çok hızlı bitiriyorum ürünleri hatta eşim yiyor musun sen bunları diyor yemiyorum da ama çabuk bitiyor.Ve fazla birikince uzun yazılar oluyor bu sebeple sık sık bitenler yazısı yayınlıyorum.
Ben diğer bloglarda da hemen bitenler yazılarını okurum.Sonucları okumayı seviyorum.Yani bir daha bir ürünün alınıp alınmaması bana ürün hakkında tam bilgi verir aslında :) 
Neyse hemen başlayalım bitenler yazıma :) 
Kerastase İnitialiste Yapılandırıcı Serum 60 ml Çok çok severek kullandım.Bittiği için de gerçekten üzüldüğüm bir ürün oldu.Çünkü saç bakım rutinimin vazgeçilmez parçasıydı.Saç bakım rutin yazım için tık tık.Ancak ülkemizde gerçekten pahalı olan bu ürünü balayı için yurtdışına gittiğimizde alacağım.Kesinlikle saçlarımı çok güzel onardı.Parlaklığı arttı ve daha canlı bir görünüme sahip oldu.
Cam damlalığı var az önce açtım ve içinde çok az kalmıştı hemen saçıma uyguladım :) Nasıl mutlu oldum anlatamam.Genelde 100-150 TL arası fiyatı değişiyor.
Nashi  Nemlendirici ve Saç şekillendirici Argan Yağı Sprey Vanilya kutudan çıkan bir ürün çok çok severek kullandım.İnanılmaz güzel bir kokusu var.Saçlarımı doğal dalgalarına kavuşturan ürünlerden.Kesinlikle büyük boyunu alacağım bir ürün.Tatilde dahi ondan ayrı kalamamıştım.Yazısı için tık tık .

Gliss Şampuan Oil Nutritive 400 ml Tatil için almıştım.Ben otellerdeki şampuanları pek kullanmam genelde.Mutlaka otele giderken şampuan alırım denemek amaçlı aldım.

Şikayetim yok ancak çok da bir fark göremedim.Çam terebentin yağı karıştırarak kullandım zaten.
Johnsons Kulak Çubuğu Genelde fazla oje kalıntılarını ve makyaj fazlalıkları için kullandım.Sürekli aynı markayı alırım zaten.Çok severek kullanıyorum.Mutlaka yedeklerim.4 TL olması lazım.
Parmex Aseton Yıllardır severek kullanıyorum.Vazgeçilmezler listesinde ,arada farklı markalar alıp denesem de ille de Parmex yani.Yazısı için tık tık.
Kalyon Tırnak Ve Tırnak Eti Peelingi Başta kullanırken iyiydi oje gibi,ama sonra kullanmak zorlaştı.Bitmek üzereyken zor çıkardım içinden.Alanında başarılı bir ürün ancak tekrar almayı düşünmüyorum.Ekstra bir etki hissetmedim.
Eyüp Sabri Tuncer Kolonya Çeşme limonu :) Kolonya sevmeyen insanlar bile tekrar tekrar istedi.Ben sürekli çantamda taşırım.İlk bulduğum yerde tekrar alacağım bir ürün.
Ağır limon kolonyası kokusu yerine daha hafif bir kokusu var.Ve kolonya sevmeyenler için birebir :) Yani bu ürünle kolonyayı seversiniz.
Şimdilik biten ürünlerim bu kadar.Bir sonraki yazıda görüşmek üzere hoşçakalın :) 

Yorumlar