İnstagram Günlükleri 2

Merhabalar,düğün yazımın devamı gelecek ancak tüm fotoğraflar elimde olmadığından olanlarla yazabildiğim kadar yazdım :) Merakla bekleyin :)
İnstagramdan hala takip etmediyseniz tık tık. Ya da Yesimdedi olarak ekleyebilirisiniz :)
Son zamanlarda neler paylaşmışım hemen inceleyelim :)

Saçlarımda uzadı bir anda :) Gelin olurda kısa saçlı olur mu dimi ek saçlara ihtiyaç duyduk vee çok da güzel oldu.Hemen deneme yaptım ve sizlerle paylaştım.
Düğün makyaj provasından makyaj malzemeleri fotoğrafları :) Kryolan son favorim.Kesinlikle altını çize çize söylüyorum gelinler Kryolansız makyaj olmamalı.Mıknatıs gibi yüzüme yapıştı makyaj zor çıkardım.Tüm gecenizi kurtarır.
Annemin hediyesi elbisemin desenini çok seviyorum.
Real Techniques Makyaj süngeri Watsons'a uğradığım sırada gözüme ilişince dayanamayıp aldım :) Şu an deneme aşamasındayım.Bitince denemem yazısı blogda :)
Makyaj denemesi yaptık biz :) Etrafı biraz dağıtmış olsak da güzel sonuçlar çıktı ortaya.

El maskesi çok merak ederek almıştım.Düğün öncesi kullandım çok da memnun kaldım.

İşte makyaj denememiz :) Tabi biraz daha koyulaştırdık bu makyajı düğünde.Ancak kesinlikle tavsiye ediyorum makyaj provasının yapılmasını.
Bu da devamı :) Nasıl sizce?
Düğüne 2 gün kala koşuşturma arasında bile telefon elimde fotoğraflıyorum anları.
Düğün makyaj öncesi :) Merhaba ben hayalet surat demek isterdim ama ben aslında esmerim :)
Eşim cadımı aldım şatoma gidiyorum dedi 
Ben feci büyüledim hala etkisinde dedim :) 
Güzel bir espiri oldu.
Arabalardan biri gelin biri damat oldu.
Anlarınızı ölümsüzleştirin...
Devamı için instagram hesabımı takip edebilirsiniz.
Şimdilik hoşçakalın.


Yorumlar