Farmasi Tester Denemesi

Merhabalar,Farmasi ürünleri son dönem favorilerimin arasına girdi.Nasıl mı bu 4 testerı kullanıp onayladım.Hemen bakalım nelermiş bu testerlar :)
Günlük kremden başlayalım.Normal&karma ciltler için olan bu kremin nemlendirmesi gayet başarılı.İçeriği gayet temiz.Parafin içermiyor.SPF 15 içeriyor bu günler için gayet yeterli.Evdeki nemlendiricilerimi bitirmek üzereyim tercih edilebilir bir ürün.
Aleo vera&White Tea duş jeli kokusu gayet güzeldi.Ancak duş jeli testerlarını biraz daha büyük yapmaları lazım ki anlayalım.Yani bildiğimiz duş jeliydi.Büyük boyunu alıp daha detaylı incelemek istiyorum.
Arganoil&caffeine Line el ve vücut losyonu.Sevdiğim bir diğer ürün.Az ama etksini anlamama yetti.Cildimi yumuşattı ve ferahlığı hissettim.Sanırım argan yağına olan düşkünlüğümün de etkisi var.
Veee esas favorimm :) Ben böyle güzel bb krem kullanmadım daha önce.Yapısı çok farklı.Sanki renkli bir sihir.Ben bu küçücük paketi 5 kere kullandım.Cilt tonumu harika eşitledi.Kapatıcılığı mükemmeldi.Doğal bir duruşu var cildi pürüzsüzleştiriyor.En yakın zamanda orjinal boyunu temin edeceğim.Alınacaklar listemin başında yer alıyor.
Tam boy bir kaç ürününü de kullanmaya başladım.İlerleyen günlerde yazısı sizlerle..
Şimdilik hoşçakalın.
Bol bakımlı günler dilerim.


Yorumlar