Eylül Vanilya Kutu

Merhabalar,Eylül ayı vanilya kutum geleli çok oldu.Ancak ben biraz ürünleri denemek istedim.Biraz daha ürünleri tanımak istedim.Hemen bakalım neler varmış bu ay.
Sinepil Parti Delicate - Hassas Bölgeler İçin Tüy Azaltıcı Krem.Tüy azaltıcı krem çok severim.Ben bu ürünü denedim.Genelde tüy azaltıcı kremler kötü kokar ama bu krem güzel kokuyor.Zaten deodorant özelliği de varmış.Sonradan fark ettim tabi.Tüy azaltmaya etkisi oldu mu evet bence biraz fark etti.
Nuxe Paris Aydınlatıcı yüz temizleme köpüğü ve BB krem SPF 30.İkisini de denedim.BB kremi çok sevdim.Parlama yapmadı ve sevdim.Yüz temizleme köpüğünü de sevdim ancak 2 kere kullandığımdan mıdır nedir pek aydınlanma hissetmedim.
Bir de kokulu tavşan vardı kağıdını atmışım nasıl tarif edilir bilemedim.Tek bildiğim sanki bilerek vanilyalı göndermişler :) Çok sevdiiim :) Dolabıma koydum her dolabımı açtığımda mis gibi kokuyor :) 
Osmo Wonder 10 - 10 Muhteşem Etkili Durulanmayan Saç Serumu.kokusunu çok sevdim.Saçlarımı yumuşacık yaptı.Tam da en sevdiğim saç serumum bitmişken iyi oldu.Belki tam boyunu almayı düşünebilirim.
Benim bu ayki vanilya kutumdan bunlar çıktı :) Keşke renkli kozmetik olsaydı.bir sonraki ayki kutu umarım daha iyi olur.
Bir sonraki yazımdan görüşmek üzere :) 

Yorumlar