Bitenler #6

Günün 2. yazısı :) Fark ettim ki bitenler kutum dolmuş ve çöpe gitme vakti gelmiş :) 
Çok fazla olursa sizleri sıkar diye düşünüyorum.Ve kısa az öz yorumlarını yaparak bitirdiğim ürünlerden bahsetmek istiyorum sizlere.
İlk olarak Volkan kolonyalarından bahsedelim.Vakti zamanında alıp bir köşeye attığım bir üründü.Aslında kullandığım sırada çoğu insan hayran kaldı ancak ben bir kenara bırakmıştım onu.Sürekli yeni kolonya alıyordum ve şişeleri de çöpe attığımdan diğer kolonyalara fırsat gelmiyordu.Bende küçük bir şişe aldım hem çantamda taşımak için hemde evdeki kolonyaları bu şişeye doldurup kullandım.Bu zeytin çiçeği kolonyasıydı ve ben çok severek kullandım.Kolonya gibi değildi aslında yağlı bir yapısı vardı ancak kokusu çoğu insan tarafından sevildi.Fiyatını ve nereden aldığımı hatırlamıyorum ancak bulursam belki alırım yeniden.
Avon Şeftali ve pamuk özlü nemlendirici yüz kremi.buradaki yazımda bahsettiğim gibi ben onu yüz kremi olarak kullanmadım.Yani bence vücut kremiydi ve öyle kullandım.Severek kullandım kokusu güzeldi ancak bir daha alacağım bir ürün değil çok sıradan geldi bana.
Bu arada ben bu tarz ürünlerin boş kaplarını atmıyorum yıkayıp maskelerim için kullanıyorum sonrasında atıyorum.En azından bir işe yaramış oluyorlar.
Listerine Ağız bakım suyu.Yine severek kullandığım bir ürün.Portakal aromalıydı.Muhteşem bir kokusu vardı.Ağız sorunlarımdan sonra bana baya bir iyi geldi.Kesinlikle tavsiye edebileceğim bir ürün.Tabi ki yeinisi alacağım.Gördüğünüz gibi 2.şişesi de bitti.
Signal White Now diş macunu.Anında beyazlık göremedim pek ama kullanıyorum.Ben aslında paradontax kullanıcısıyım.Ancak seyahatlerde bu minik ürünleri kullanıyorum.Bitmeyince eve getirip bitirip öyle çöpe atıyorum.Ancak büyük boyunu almam.
Flormar oje kurutucu sprey.Çok severek kullandım.Özellikle kokusunu çok sevmiştim.Yazısı için tık.
Tresan besleyici saç bakım kremi.Kokusu muhteşemdi.Bildiğiniz çiçek kokuları.Ki ben çiçek kokularını sevmem ama bu ürünün kokusunu çok sevdim.Saçlarıma etkisi evet gerçekten de başarılıydı.Yumuşacıktı saçlarım.Tekrar alabileceğim bir ürün.Migroslarda,Gratislerde ve Watsonslarda bulabilirsiniz.
Elseve mucizevi saç bakım yağı.Saç bakım rutinimin vazgeçilmeziydi.Saç bakım rutinim için tık
Ürünün yazısı için tık.Çok severek kullandım.Bittiğine üzüldüğüm bir ürün.Başka ürünlere de şans vermek adına tekrar almamıştım.Ancak henüz memnun kalabildiğim bir ürün olmadı sanırım tekrar alıcam.
Yves Rocher ayak peelingi.Lavanta kokusunu hiç sevmezdim.Ancak bu üründeki lavanta kokusu gerçekten harika.Ayaklarımı yumuşacık yapmıştı.Ancak küçük boy olması ve hemen bitmesi canımı sıktı.Bu ürünün mutlaka büyük boyu yapılmalı.11 TL civarıydı sanırım benim aldığım dönemde.
Avon Hawaiian shores vücut spreyi.Evde olan bir üründü bitsin diye kullandım.Tam bir yaz kokusu.İnsanı sahile alıp götüren bir koku.Tekrar alacağımı sanmıyorum.
Gliss Saç bakımn maskesi.Çok işlem görmüş ve çok yıpranmış saçlar içindi.Güzel bir üründü.Yine deneme amaçlı almıştım.Çok çok sevmedim.Yani mucizevi bir etkisi olmadı.Tekrar almayı planlamıyorum.
Kısaca son zamanlarda biten ürünlerim bunlardı.Tabi bir kaç eksiğim var ama bir sonraki yazı için saklamaya başladım bile.Şimdilik hoşçakalın :) 

Yorumlar